דמי חיבור וסים בחברת סלולר

vita29

Member
שלום רב,
בעת הצטרפות לחברת סלולר נאמר על ידי הנציגה שיהיה זיכוי על דמי חיבור וסים. בפועל החברה חייבה ועכשיו מתנערת מלזכות. מה אפשר לעשות לגבי זה? לפנות למועצה לצרכנות? האם זה משהו שמתאים לתביעה קטנה? האם בכל החברות סלולר בעת הצטרפות מחייבים דמי חיבור?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שלום רב,
בעת הצטרפות לחברת סלולר נאמר על ידי הנציגה שיהיה זיכוי על דמי חיבור וסים. בפועל החברה חייבה ועכשיו מתנערת מלזכות. מה אפשר לעשות לגבי זה? לפנות למועצה לצרכנות? האם זה משהו שמתאים לתביעה קטנה? האם בכל החברות סלולר בעת הצטרפות מחייבים דמי חיבור?
אם לא הקלטת אותה ו/או אין לך כתוב את הנאמר אין לך הרבה מה לעשות.
הדבר היחיד שאת יכולה לעשות, הוא לבקש את הממונה ולבקש שיאזינו להקלטה שלהם.
 

raduf

New member
אתה כנראה כותב על חברת GOLAN.
לוקח כמעט חודש עד שהם מבצעים את הזיכוי. היום אני ראיתי שני זיכוים, של 34 ושל 30 ש"ח. שתי הודעות בSMS . הזיכויים יופיעו בחשבונית הבאה
 

vita29

Member
היי ,תודה על התשובות. יש לי עוד שאלה בנושא אחר-במידה וקניתי מוצר וזרקתי אריזה מקורית שלו ולא שמתי לב שבתעודת אחריות כתוב שהחזרת המוצר במקרה של בעיה רק בקופסא מקורית. אחרי חודש וחצי המוצר התקלקל ועדיין יש עליו אחריות והמוכר לא מוכן לקבל את המוצר להחלפה ללא אריזה מקורית. האם אפשר לעשות משהו בנדון?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
היי ,תודה על התשובות. יש לי עוד שאלה בנושא אחר-במידה וקניתי מוצר וזרקתי אריזה מקורית שלו ולא שמתי לב שבתעודת אחריות כתוב שהחזרת המוצר במקרה של בעיה רק בקופסא מקורית. אחרי חודש וחצי המוצר התקלקל ועדיין יש עליו אחריות והמוכר לא מוכן לקבל את המוצר להחלפה ללא אריזה מקורית. האם אפשר לעשות משהו
אם יש אחריות - שיתקנו, אם זה מוצר שמחליפים ולא מתקנים - בזמן ההחלפה - שיקח את האריזה המקורית מהמוצר החדש שנותן ובא לציון גואל.
 
למעלה