נ.ב האוטובוס הראשון שצולם בכתבה כבר בעבודה 685-17-703 קיבל מספר פנימי 1741דן באר שבע רוכשת 35 אוטובוסים גפ"מ נמוכי רצפה שזה דבר חיובי, חבל שלא בוצע רכש עם 3 דלתות הדבר היה מסייע בכניסה וירידה של נוסעים בשעות העומס.
הכתבה
אני אשמח לדעת מהו מספר פנימינ.ב האוטובוס הראשון שצולם בכתבה כבר בעבודה 685-17-703 קיבל מספר פנימי 1741
לא מדובר באוטובוסים אשר יונעו בגפ"מ (גז פחמימני מעובה) אלא מדובר בגז טבעי דחוס.דן באר שבע רוכשת 35 אוטובוסים גפ"מ נמוכי רצפה שזה דבר חיובי, חבל שלא בוצע רכש עם 3 דלתות הדבר היה מסייע בכניסה וירידה של נוסעים בשעות העומס.
הכתבה
נ.ב אוטובוס חשמלי עולה מליון 1.2 ודיזל בסיביבות 680 אלף כך שאני מאמין שמחיר אוטובוס גפ"מ עולה בסביבות 680-750 אלףזול משמעותית מרכישה של חשמלי, כנראה לא רואים סיבה תפעולית לרכישה של חשמלי.
ד"א באר שבע זו העיר היחידה שאין קידום בנושא אוטובוסים חשמליים, יש מפרקי נסיוני בודד.
חשמלי דורש תשתית טעינה - וזה לא פשוט כמו שזה נשמע. צריך חניון לילה לאוטובוסים שעבר הסבה לחישמול, שזה כולל עבודות מסיביות להבטחת אספקת חשמל בהיקף גבוה של חברת חשמל אל המסוף (טעינה של עשרות אוטובוסים בבת אחת היא לא בדיוק כמו טעינה של טסלה פרטית בחניית בית פרטי). חדר שנאים וכו'. וזה דורש מלבד ההשקעה גם הרבה תיאום בין העירייה, משרד התחבורה וחברת חשמל. בבאר שבע כרגע עדיין אין חניון חשמלי שכזה ולכן האופציה של רכישת חשמלי עדיין לא קיימת (אני לא יודע מה הסטטוס של זה, ייתכן וזה מתקדם והרכש הבא כן יוכל להיות חשמלי).מעניין כמה עולה אוטובוס כזה יחסית לעירוני חשמלי.
למה לבחור ב2024 אוטובוס CNG?
זאת אומרת שהאוטובוס המורכב ב"הארגז" חשמלי? לא שמתי לב. לא בטוחה שהוא אכן חשמלי.ההרכבה של הארגז איכותית, בזכות בקרת איכות.
באוטובוס חשמלי אין לו את הוויבורציות שיש לרכב דיזל/גפ"מ.
בפעם הבאה (אם תהיה) אשתדל לשים לב...אכן הייגר 100% חשמלי עם מרכב אפסילון E, הארגז.
לדעתי הוא לא יישאר בטווח הארוך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.