דני אסקרוב מסכם אתאליפות ישראל בבייקפאנל

oferlev9

New member
דני אסקרוב מסכם אתאליפות ישראל בבייקפאנל

http://bikepanel.com/p/18768

כדאי לקרא.

דני מפרגן לניב על הנצחון ובצדק רב. ציטוט:
אם היה לענף האופניים המקומי פנתאון (או מחסן עם תמונות…) אז ללא ספק ליבנר היה מקבל את הקיר השמור לגדולים ביותר!

וגם מעיר בצדק על טקטיקה ועניין במרוץ שבו מרגע שהבריחה התבססה הפלוטון איבד עניין ובסופו של דבר סיים למעלה משבע דקות אחרי המנצחים. הנה ציטוט נוסף מהכתבה :

על טקטיקה ועניין – בתום המרוץ הקודם בבית גוברין (כאן – http://bikepanel.com/p/17006) כתבתי על הבעיה שנוצרת כאשר יש בריחה של 4 רוכבים מקבוצות שונות ואין יותר מי שיעבוד. בגודל הדבוקה הנוכחי, אם הרוכבים נוהגים על פי כללי המקצוע שלהם (רוכבי אופניים) ולא רודפים אחרי בני קבוצתם כל בריחה היא בריחה מנצחת והמרוצים לא מספיק מענינים ומהירים. אחרי שתי הקפות מהירות ומצוינות – 44 קמ"ש בראשונה (שכולם החזיקו) ו 42 בשניה (נשרו כ 6 רוכבים), המרוץ של רוב הרוכבים (למעט השמיניה שברחה ואח"כ השלישיה שנותרה אחרונה) פשוט הפסיק להיות תחרות. קשה לחשוב על פתרון שלא כולל 10 קבוצות של 6 רוכבים לפחות ועד שלא נהיה שם אנחנו בבעיה. אלטרנטיבה? האמת, לא יודע. או שהמאמנים ישחררו רוכבים לרכוב עצמאית ולא בשביל הקבוצה (זה לה הגיוני וקשה לראות את זה קורה אבל זה יהיה יותר טוב בתנאים הנוכחיים להתבסס על בריתות מקומיות ולא על קבוצות), או שהחזקים לא יתנו לבריחות ללכת. מסובך לפתרון אבל מייצר מרוצים הרבה פחות טובים וברמה יותר נמוכה ממה שיכול להיות פה וחבל.
 
איפה רכב השופט?

בחלק מהתמונות של הבריחה שממנה יצאו המנצחים רואים רק רכב או רכבי ליווי. איפה רכב השופט?
 

Eyal Hershtik

New member
ברוב התמונות ...

רואים את רכב השופט הכסוף, כמו כן היו באזור עוד 2 שופטים על אופנועים שאחד מהם ליווה גם את חזרתו של אנטון לבריחה והרכב הכחול גם הוא עם עיתונאים ושופט.

בתמונות שרכב הקבוצה מלפני השופט זה מכיוון שרכב הקבוצה הורשה לעלות קדימה לטובת ספקת מים.
 

UdiK05

New member
למה סקירות לא מתייחסות לג'וניורס ושאר מקצים?

 
למעלה