דעה על אורח חיי התזונתי

want to fly

New member
דעה על אורח חיי התזונתי

שלום לכם עומר ושירה אתם עושים ממש עבודת קודש!!! הפורום מעניין מאוד. אתחיל בכך שיש לי עבר של הפרעת אכילה, אנורקסיה, אך היא מאחורי כבר מזה שנתיים אך נותרו משקעים ומחסומים: אינני מסוגלת עוד לאכול פחממות מורכבות כמו אורז, פסטה תפו"א וכו' ובכלל אינני דוגל בלאכול אוכל מבושל. יומי מתנהל כך: בוקר-קפה עם סוכרזית ללא חלב רק מים בשעה 10 סנוויץ' מלחם קל עם גבינת לבנה 0.5% בליווי סלט. בצהריים סלט גדול עם טונה במים או חזה עוף ערום בערב קערת עגבניות וחסה עם סנוויץ' מלחם קל וגבינה בולגרית 3% ובליילה אני נתקפת ברצון עז למתוק אך אינני מרשה לעצמי סוכרים פשוטים אז אני אוכלת 2 מעדני פרי דיאט-יופלה או תענוג וניל/שוקו ו2 ארטיק דיאט כל המוצרים הנ"ל הינם בעלי תווית של אי"ל. נתוניי: בת 20 1.59 משקל 40, אנא חוו דעתכם אורח חיי. ברצוני לציין שאני חולת ירקות ולכן רוב תזונתי מרוכבת מירקות שממלאים לי את תחושת הרעב, האם בעובדה שאני אוכלת "בהתקפה" בליילה אמנם מוצרי דיאט אך בכל זאת, יש סיכוי לעלייה במשקל? בנוסף לכך העובדה שאינני צורכת פחממות מורכבות לא מפריעה ליכולתי הפיזית ולכושר הריכוז שלי, אינני חלשה להפך, אנרגטית. תודה
 

want to fly

New member
הם מנהלים של פורום קופ"ח

פשוט רשמתי שם גם את ההודעה והעתקתי...מה"כללית" אני מעוניינת להעזר גם בכם
 
אבל עכשיו כשאנחנו יודעים שהמחמאות

לא מכוונות אלינו, זה מקשה עלינו לענות. מבחינה רגשית. מה אתה אומר, עומר?
 

Souler

New member
אני אומר שתתגברי על זה

ותפסיקי להתנהג כמו ילדה קטנה כי היא מספרת לך על המצב הנפשי שלה ואתה עונה לה בצורה בוטה ופוגעת אם עד כדי כך נפגעת וכל כך קשה לך לעזור אז אולי פשוט עדיף שלא תגיבי? איזה אטימות!
 

moran f

New member
או שאנשים יחשבו

גם אנשים שמספרים על המצב הנפשי שלהם יכולים לחשוב שניה לפני שהם לוחצים על "שלח".
 

PooKiPsiT

New member
נראה לי

שהיא "נפגעה" בעיקר מזה שאנשים לא מסתכלים על הודעות מנהלתיות שמודגשות באדום...
 
אני מבינה שחוש ההומור שלך בשביתה

זה בסדר, אני מקבלת את זה. לא התחשק לו להישאר לבד אחרי שהאינטליגנציה עזבה.
 

Y a n i B

New member
עם שיר כ"כ יפה בחתימה אנחנו מצפים

לבדיחות יותר מתוחכמות!
 

Souler

New member
ואני מבין שהשכל שלך בתחת

זה בסדר , אני מקבל את זה. לא התחשק לו להשאר לבד אחרי שבעלך עזב
 

m0sh3

New member
שנון!

NOT
 

gesus

New member
אני נעלב בשם על העומרים

יותר מאוחר אני אשאל את אחותי, שירה, מה דעתה בנושא. הייתי צריך לקרוא את ההודעה 3 פעמים כדי להבין שזו לא איזו הודעה של אמא שלי שכתבה לאחותי ולי.
 
ולענייננו

את כרגע בתת משקל לא קטן (BMI 15.8 !!) כך שלא רק שאת לא צריכה להיות מודאגת מעליה אפשרית במשקל, אלא כדאי שתדאגי לעלייה שכזו. את נמצאת בגבול התחתון של הטווח הבריא רק ב 47 קילו, לתשומת ליבך. לאור ההיסטוריה של הפרעות אכילה אני ממליצה על ליווי צמוד של תזונאית.
 
התפריט שלך נשמע לי מאוד

לוקה בחסר. אני שמחה בשבילך שהאנורקסיה מאחורייך בשנתיים האחרונות ובטוחה שהתמודדות איתה גבתה כוחות נפש עצומים. יחד עם זאת הייתי מציעה לך לדחוף את עצמך עוד קצת קדימה , לאט לאט אל עבר משקל בריא יותר. העובדה שבלילה את נתקפת דחף למתוק קשורה כמובן לעובדה שלגוף שלך לא מספיק האוכל שאת אוכלת. בשלב ראשון הייתי מציעה לך להתגבר על מחסום הלחם. עיברי ללחם מלא , לא לחם קל אלא לחם דחוס , מקמח מלא כלשהו , טעים ובריא. תני לגוף שלך מה שהוא צריך.
 
למעלה