ווילסון זה החלום הרטוב שלך
הוא יידע לעשות קסמים בהקלטה ומיקס של קטעים מהסוג הזה - מאוד בכיוון שלו. אני לא חושב שיש הרבה טכנאים בתעשיה שמגיעים לרמת ההפקה של ווילסון. שמע, לא כל מה שיואל אומר, והוא בדרך כלל יודע מה הוא אומר, נכון לך. זה נכון לו.
קטעים מהסוג הזה, וזה קטע קטע מסוג סוויטת פרוג, נכונה להם הפקה מלוטשת. לא כל מוזיקה יפה לה להשאר מגורענת. הפקה מושקעת לא תאבד דבר מהמהות כי מבחינת בשר, יש הרבה. יש בסוויטה הזו המון רגעים מלודים יפים. לדעתי מה שחסר לחלקם הוא אפיון ייחודי ומקורי שלך. בפרק השני למשל, מדקה 2:00 בערך, זה שנשמע כאילו הוא מודבק בתפר גס לחלק הראשון של השירה, יש לחן, נגינה ומעברים נהדרים. אבל יש בו השפעה חזקה (מדי) של קאמל ולרגעים הוא כמעט משיק לסנואו גוז. אולי רק אני שומע את זה, כי אתם בכלל מדברים על קראוון, אבל לי זה קצת מפריע.
לעומת זאת, אני מאוד אוהב את הפרק הראשון עם השירה המואטת. אני אוהב גם את שנויי הסגנונות במהלך הקטע, את הסיום הסוער וגם את האפילוג ההזוי (מזכיר לי טיפה את הסיום של Islands, של KC). החלקים די שונים אבל יש להם מכלול של סוויטה, ואני חושב שזה צריך להשאר ככה, לא להתפרק לשירים קצרים. רק צריך איזה ווילסון או תואם ווילסון, שישים אוזן אובייקטיבית ויעזור ללוש את זה עוד קצת.