דעתכן ועצתכן מתבקשת

מעמקים39

New member
גם לי לפעמים קורים מקרים כאלה. גם בקופה בסופר.

אבל אני עשיתי לעצמי החלטה כבר לפני שנים. מי שמספיק עלוב ולא מוסרי בכדי לחשוב לעקוף אותי, הוא יצור אומלל שאין לו אהבה בחיים כי אין מצב שמישהו חכם יכול לאהוב יצורים רשעים כאלה, לכן אני מוותרת להם ושותקת, נותנת להם לעקוף אותי ומרחמת עליהם ועל החיים העלובים שלהם. גם בכביש אני מוותרת מיד למי שחותך אותי ללא איתות ולא ״רבה״ איתו על המקום ושוב מתמלאת בתחושה חיובית ובידיעה שהוא צריך לחיות עם עצמו ועם הזבליות שלו, לא אני. יש עוד סיבה לשתיקתי- אני לא רוצה לפגוע בהם למרות שהם אנשים רעים. לגבי תגובתך היא בהחלט מובנת לי ומוצדקת.
 
אני למדתי לא לוותר. היה לי מספיק מזה כל החיים. יצאתי מחוזקת

אחרי המקרה הזה. נראה לי שזה מלמעלה- מאלוהים. כי היום זה אותו תאריך לפני שנה שהיה לי סיפור דומה! ואני ויתרתי לחצוף השמן ששיקר שאיחרתי- והוא עמד ליד הדלת בתור לרופאת משפחה במטרה להקדים אותי ולעקוף אותי מיד לפני שאקום מהכסא ושאר האנשים מסביב אמרו לי שהוא חצוף ומנוול! יש לו מזל שהוא כזה דביל שוויתרתי לו. אבל לא עוד! נמאס לי לוותר כל החיים! למה לוותר מעמקים? את לא רואה שאת נותנת להם לדרוך עליך הם מרגישים חופשי לעשות ככה לנשים אחרות? זה הרושם שהשארנו אצלם. שעל נשים אפשר לדרוך. לא עוד!! לא עוד!
 

מעמקים39

New member
כן אני מבינה אותך אבל לי לרוב זה קרה עם נשים.

גברים מעולם לא ניסו לעקוף אותי בתור, להיפך, הם מזמינים אותי לעקוף אותם. בעצם חוץ מבכביש, שם הגברים מתנהגים באופן מכוער, אבל כשהם מתקרבים ורואים שברכב שעקפו יושבת בחורה, כלומר מבינים שעקפו בן אדם ולא חתיכת פח, הם מצטערים. רואים עליהם את הצער על שצפרו והתפרעו.
 
אני לא זוכרת מקרים שאישה ניסתה לעקוף אותי

והעובדה שאינני זוכרת מעידה הרבה- זה כמעט ולא קיים.
 
אולי את צעירה מלדעת, אבל לפני שנים היתה פה מגיפת "אמרות

שנונות" על חלונות הרכבים, ביניהן (כמובן!) הרבה אמרות "מיניות" של ניבולי פה נגד נשים . ואז המצאתי את האימרה הבאה: קללה של נהגות: "חמור, שייכנסו בך מאחור ויחתכו לך מלפנים". שלחתי אותה לעיתונאית בעלת טור במעריב, והיא פרסמה אותה בשמחה.
 

pov2

New member
פלסלינה- נא לא להאשים את הקורבן

גם אם מישהי תוותר שוב ושוב לזבלים שעוקפים אותה בתור
אין מה לבוא אליה בטענות, אלא רק אליהם.
אין להאשים את המנוצל, אלא את המנצל.
&nbsp
אזכיר שגם אם יש "ילד כאפות"- אין לתת לו כאפות והוא לא זה שצריך לספוג אשמה, בנוסף לכל הצרות שיש לו.
&nbsp
&nbsp
 
pov- ממש ממש לא הבנתי איך הסקת שהאשמתי אותה.

לא אהבתי
 
למעלה