דף עסקי או קבוצה - מה עדיף לצורך שיווק נישתי.

דף עסקי או קבוצה - מה עדיף לצורך שיווק נישתי.

שלום חברים,

יש לי כבר דף עיסקי שמשווק טיולים לחו"ל. יש בו כבר כ- 2,000 אוהדים. במקביל יצרנו התמחות מיוחדת בטיולים שמיועדים

לאנשים בעלי מגבלויות (פיסיות, מנטליות וכדו'). זהו ציבור ייחודי עם צרכים ייחודים ואנו מציעים לו פתרונות ייחודיים. לכן די

ברור לי שמבחינה שיווקית זה לא הכי נכון לפנות אליו בקבוצה שמיועדת לטיולים ככלל, אלא ליצור פלטפורמת פייסבוק מ"אפס"

עם מסרים לקהל הספציפי - בעלי המוגבלויות.


השאלה היא: האם לפתוח דף עסקי נוסף עבורם או שמא, למרות הייעוד הפורמלאי השונה שלה, דווקא קבוצה תמשוך יותר

תשומת לב, יצטרפו אליה יותר חברים, המסרים (פוסטים) יעברו בה בצורה טובה יותר וה-ויראליות שלה תהיה גבוהה?


חשוב לי מאוד לשמוע את דעתכם .

תודה.

אבי
 

shoosh2607

Member
מנהל
זה תלוי

אני באופן אישי הייתי הולכת על דף.
כי דף זה עסקי ובעצם מה שאתה משווק זה עסק.
זה מאד נכון ההפרדה הזו.
בנוסף דף יכול לפרסם ממומן (מה שקבוצה לא יכולה לעשות).
מצד שני, דף לא יכול לשלוח הודעות אבל זה לא יהיה נכון לשלוח הודעות בשמך כי אתה לא משווק את עצמך אלא את העסק.
חיסרון אחד - הפוסטים של הדף פחות ויראליים כי פייסבוק בעד שתפרסם בכסף אז הפוסטים בדף מגיעים ל - 10% מכלל האוהדים בערך.
בקיצור ולמרות החסרונות - אני בעד דף
 
למעלה