לעניות דעתי,
עו"ס "לא ותיקה", שמחוברת לעצמה, לא אמורה לטפל ב"שיחות". זו יומרה קצת גדולה מדי. (אלא אם כן יש הדרכה צמודה, וגם אז – אפססס, לא נראה לי.) שלוש שנות הלימוד בעו"ס (ולא משנה באיזה תחום) לא מכשירות אותנו לטפל בשיחות, על אף שחלק מאיתנו היה מעדיף לחשוב שכן. בתור עוס"ית דתיה ולא ותיקה (שלוש שנים) לא הייתי מתיימרת להציג מועמדות לתפקיד כזה, ואני רוצה לקוות שגם הקולגות הלא ותיקות שלי בעלות אחריות מקצועית מספיק גבוהה בשביל להיזהר. לא שהותק המקצועי בהכרח מכשיר אותנו, צריך עוד כמה תכונות בסיסיות אחרות, אבל עדיין – טיפול הוא עולם מורכב (ואני מדברת דווקא מהצד של להיות מטופלת) ונדרשת מיומנות גבוהה בכדי לצלוח אותו. וכן, ניסיון עוזר. .