דרוש אתר חדש
מעניין אותי לדעת אם העירייה מתכוונת לבנות אתר חדש במקום האתר הנוכחי. נכון שהאתר מתעדכן לעיתים קרובות והוא די עמוס בתוכן "חדשותי" אבל הוא מעוצב ברמה כל כך נמוכה, הבאנרים, כך נראה, מעוצבים בתוכנת צייר בזמן שאפילו ילדים יכולים היום ליצור באנרים מושקעים בפוטושופ. למרות שהאתר מעודכן בתוכן עדיין חסר המון מידע "קבוע" (לא חדשותי) ואפשר להוסיף עוד המון דפים ונושאים חדשים. להרצליה למשל, שלפני שנים אחדות יכולה היתה רק לקנא ברעננה, יש היום אתר יפה, מעוצב ומעודכן. עוד לפני שעבודות השיפוצים ברחוב סוקולוב החלו, עלה אתר "המרכז החדש" עם מידע מאוד מפורט בתמונות, הדמיות וכדו' בזמן שכאן העירייה העלתה עמוד "מסכן" ולא מפורט שנשאר ככה עד היום למרות שעבודות השיפוצים בחלק הראשון הסתיימו (כמעט..!) והחלק השני כבר בעיצומו. ועוד דוגמה, העירייה מקווה למשוך קהל לחלק המשופץ בעזרת אירועי תרבות דוג' ערבי שירה וירידים, וזה נפלא. אבל גם כאן היא די כושלת בשיווק האירועים כשהפרסומים בנושא מעטים ולא אחידים. אני רק אזכיר את ההופעה של ריטה בליווי סימפונט רעננה שנערכה השנה באמפיפארק אך זכתה לכמות קהל נמוכה ביותר בגלל השיווק הלקוי. והנה שוב, עיריית הרצליה העלתה מיני-סייט לקראת "הבינאלה הרצליה 2007" שהיא מתכננת במרכז החדש, זמן רב לפני הפתיחה. פעם הפרסומים של העיירה היו מעוצבים בצורה אחידה באופן עקבי וכיום כל פרסום או מודעה או שלט על עבודות מעוצב בצורה שונה. למה זה קורה? האם עובדי מחלקת המחשוב או השיווק בעיריית הרצליה טובים יותר? נהנים מתקציב גבוה יותר? אני בספק. אז למה זה קורה? זה חבל כי אפשר לעשות הרבה יותר עם קצת יותר השקעה ומחשבה. יהיה נחמד אם אמיר או עובדי העיירה האחרים שמשתתפים בפורום יוכלו להגיב על הדברים. אני אשמח לתת המון הצעות כדי לשפר את האתר.
מעניין אותי לדעת אם העירייה מתכוונת לבנות אתר חדש במקום האתר הנוכחי. נכון שהאתר מתעדכן לעיתים קרובות והוא די עמוס בתוכן "חדשותי" אבל הוא מעוצב ברמה כל כך נמוכה, הבאנרים, כך נראה, מעוצבים בתוכנת צייר בזמן שאפילו ילדים יכולים היום ליצור באנרים מושקעים בפוטושופ. למרות שהאתר מעודכן בתוכן עדיין חסר המון מידע "קבוע" (לא חדשותי) ואפשר להוסיף עוד המון דפים ונושאים חדשים. להרצליה למשל, שלפני שנים אחדות יכולה היתה רק לקנא ברעננה, יש היום אתר יפה, מעוצב ומעודכן. עוד לפני שעבודות השיפוצים ברחוב סוקולוב החלו, עלה אתר "המרכז החדש" עם מידע מאוד מפורט בתמונות, הדמיות וכדו' בזמן שכאן העירייה העלתה עמוד "מסכן" ולא מפורט שנשאר ככה עד היום למרות שעבודות השיפוצים בחלק הראשון הסתיימו (כמעט..!) והחלק השני כבר בעיצומו. ועוד דוגמה, העירייה מקווה למשוך קהל לחלק המשופץ בעזרת אירועי תרבות דוג' ערבי שירה וירידים, וזה נפלא. אבל גם כאן היא די כושלת בשיווק האירועים כשהפרסומים בנושא מעטים ולא אחידים. אני רק אזכיר את ההופעה של ריטה בליווי סימפונט רעננה שנערכה השנה באמפיפארק אך זכתה לכמות קהל נמוכה ביותר בגלל השיווק הלקוי. והנה שוב, עיריית הרצליה העלתה מיני-סייט לקראת "הבינאלה הרצליה 2007" שהיא מתכננת במרכז החדש, זמן רב לפני הפתיחה. פעם הפרסומים של העיירה היו מעוצבים בצורה אחידה באופן עקבי וכיום כל פרסום או מודעה או שלט על עבודות מעוצב בצורה שונה. למה זה קורה? האם עובדי מחלקת המחשוב או השיווק בעיריית הרצליה טובים יותר? נהנים מתקציב גבוה יותר? אני בספק. אז למה זה קורה? זה חבל כי אפשר לעשות הרבה יותר עם קצת יותר השקעה ומחשבה. יהיה נחמד אם אמיר או עובדי העיירה האחרים שמשתתפים בפורום יוכלו להגיב על הדברים. אני אשמח לתת המון הצעות כדי לשפר את האתר.