דרוש/ה מנהל/ת מרכז יום לבעלי מוגבלויות בצפון
תיאור:
•ניהול "גן-אור" - הנהגה, הובלה, הכוונה של הצוותים
•היכרות קרובה עם באי "גן-אור" - ילדים ובוגרים, מעקב אחר התפתחותם ותהליכי התקדמותם.
• נשיאה באחריות כוללת לתחומי החינוך והטיפול בפרט, כמו גם לתחום אחזקת המקום.
• שמירה על יחסי אנוש טובים ושיתוף פעולה פורה בין כל הגורמים הרלוונטיים
דרישות:
• השכלה אקדמית רלוונטית - חינוך, עבודה סוציאלית, מדעי החברה, מדעי ההתנהגות (עדיפות לתואר שני).
• ניסיון, של חמש שנים לפחות, בעבודה עם אוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים. יכולת לקיים מגע ישיר ובלתי אמצעי עם אוכלוסיה שכזו - פגועה שכלית ופיזית.
• ניסיון ניהולי מוכח - של צוות מקצועי רב תחומי (מטפלים, מדריכים, עובדי הוראה, צוות פארא רפואי, עובדים שיקומיים ומתנדבים).
• יכולת לנהל צוות
• תקשורת בינאישית טובה המלמדת על אינטלגנציה רגשית גבוהה.
• יכולת לנהל מערכות יחסים
• יכולת עבודה מול ספקים חיצוניים (כולל מול בָּאֵי רשויות ונותני שירותים).
• כושר הבעה טוב בע"פ ובכתב.
• ראייה מערכתית בד בבד ליכולת להבחין בפרטים. כך ביחס: * לבנייה ולקידום התכנים הטיפוליים, הפדגוגיים. * לאיוש כח האדם. * לזיהוי הצרכים הנוגעים לאחזקת המבנים, לתקינות המערכות, לציוד, על יסוד סדר
• יכולת לניהול התקציב.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ.
קו"ח למייל [email protected] בציון מס' משרה 425
תיאור:
•ניהול "גן-אור" - הנהגה, הובלה, הכוונה של הצוותים
•היכרות קרובה עם באי "גן-אור" - ילדים ובוגרים, מעקב אחר התפתחותם ותהליכי התקדמותם.
• נשיאה באחריות כוללת לתחומי החינוך והטיפול בפרט, כמו גם לתחום אחזקת המקום.
• שמירה על יחסי אנוש טובים ושיתוף פעולה פורה בין כל הגורמים הרלוונטיים
דרישות:
• השכלה אקדמית רלוונטית - חינוך, עבודה סוציאלית, מדעי החברה, מדעי ההתנהגות (עדיפות לתואר שני).
• ניסיון, של חמש שנים לפחות, בעבודה עם אוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים. יכולת לקיים מגע ישיר ובלתי אמצעי עם אוכלוסיה שכזו - פגועה שכלית ופיזית.
• ניסיון ניהולי מוכח - של צוות מקצועי רב תחומי (מטפלים, מדריכים, עובדי הוראה, צוות פארא רפואי, עובדים שיקומיים ומתנדבים).
• יכולת לנהל צוות
• תקשורת בינאישית טובה המלמדת על אינטלגנציה רגשית גבוהה.
• יכולת לנהל מערכות יחסים
• יכולת עבודה מול ספקים חיצוניים (כולל מול בָּאֵי רשויות ונותני שירותים).
• כושר הבעה טוב בע"פ ובכתב.
• ראייה מערכתית בד בבד ליכולת להבחין בפרטים. כך ביחס: * לבנייה ולקידום התכנים הטיפוליים, הפדגוגיים. * לאיוש כח האדם. * לזיהוי הצרכים הנוגעים לאחזקת המבנים, לתקינות המערכות, לציוד, על יסוד סדר
• יכולת לניהול התקציב.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ.
קו"ח למייל [email protected] בציון מס' משרה 425