דרוש פקטור!!
היי לכולם, שמי דור ואני תלמיד כיתה י"ב. ניגשתי השבוע לבחינת הבגרות המשלימה ל-5 יח"ל בערבית, וגם אני - כמו כולם - נחלתי כישלון צורב. כתבתי למשרד החינוך ולאגף התלונות מכתב תלונה על המבחן, על רמתו הקשה ועל העובדה שלא כולם זכו לתוספת זמן, ולהפתעתי אף זכיתי לתשובה מהירה: הם עורכים כעת מדגם של בחינות הבגרות שהתקיימו, ולפי זה הם ידעו איך להנחות את הבוחנים באשר לבדיקה. באשר לרמת המבחן, שלמה אלון כתב לי שהוא אינו מסכים שהיא הייתה קשה יותר מבשנים עברו, אך תוצאות המדגם יוכלו להוכיח את טענתי (או שלא...). בנוגע לתוספת הזמן - ביה"ס שלא התקשרו למשרד החינוך בזמן, נדפקו. זה תקציר התשובה חח בכל אופן, להלן המייל של שלמה אלון (מפמ"ר לימודי ערבית בתיכונים): [email protected] כתבו לו כולכם כמה הבגרות הנ"ל (השלמה ל-5) הייתה קשה, וכמה שאתם זקוקים לפקטור וכאלה.. נקווה שמאבק רציף ישפיע עליהם
היי לכולם, שמי דור ואני תלמיד כיתה י"ב. ניגשתי השבוע לבחינת הבגרות המשלימה ל-5 יח"ל בערבית, וגם אני - כמו כולם - נחלתי כישלון צורב. כתבתי למשרד החינוך ולאגף התלונות מכתב תלונה על המבחן, על רמתו הקשה ועל העובדה שלא כולם זכו לתוספת זמן, ולהפתעתי אף זכיתי לתשובה מהירה: הם עורכים כעת מדגם של בחינות הבגרות שהתקיימו, ולפי זה הם ידעו איך להנחות את הבוחנים באשר לבדיקה. באשר לרמת המבחן, שלמה אלון כתב לי שהוא אינו מסכים שהיא הייתה קשה יותר מבשנים עברו, אך תוצאות המדגם יוכלו להוכיח את טענתי (או שלא...). בנוגע לתוספת הזמן - ביה"ס שלא התקשרו למשרד החינוך בזמן, נדפקו. זה תקציר התשובה חח בכל אופן, להלן המייל של שלמה אלון (מפמ"ר לימודי ערבית בתיכונים): [email protected] כתבו לו כולכם כמה הבגרות הנ"ל (השלמה ל-5) הייתה קשה, וכמה שאתם זקוקים לפקטור וכאלה.. נקווה שמאבק רציף ישפיע עליהם