דרישה מאוחרת לתשלום - בית מלון

דרישה מאוחרת לתשלום - בית מלון

אשמח לתשובתכם: לפני כשלושה חודשים אירחנו את המשפחה בת כ- 20 איש בבית מלון. אחד הזוגות הצטרף יום לאחר מכן ונרשם במלון כאורחינו. כשהגענו לשלם נערך לנו חשבון שלא כלל את אותו זוג. נאמר לנו שזה כל החשבון . שילמנו ונעשה צ'ק אאוט. הגדלנו עשות ושאלנו מה לגבי אותו הזוג, ושוב נאמר שהכל הוסדר. כעת, 3 חודשים לאחר מכן תובע המלון תשלום עבור אותו זוג. האם רשאי המלון לעשות זאת ? תודה
 

prizman

New member
לדעתי כן.

אתם הייתם מודעים לכך שלא כל החשבון נפרע ולזכותכם יאמר שניסיתם ליידע את פקיד הקבלה.
הוא בכ"ז שגה אבל החוב נשאר חוב. לכך עורכים ביקורות חשבונאיות וזה דבר שנעשה תקופתית,
לא באופן יומיומי.
העובדה שהטעות התגלתה לאחר 3 חודשים לא פוטרת אתכם מתשלום. לאחר X שנים אולי כן.
אם היו מגלים שמגיע לכם החזר לאחר 3 חודשים הייתם מסרבים לקבלו?
 
נראה לי ראוי...

זאת לא דרישה על אירוח שלא התקיים,
ומצד שני יוצר מורת רוח שנזכרו לאחר 3 חודשים.
 
למעלה