דרמות משפחתיות ועבודה מהבית
הילד שלי נסע לסבים וחלה שם. הוא הרגיש מאוד לא טוב ואני עודדתי אותו כמיטב יכולתי בטלפון. לא יכולתי לנסוע אליו כי הוא במרחק שעתיים ומשהו נסיעה, והוא חלה ביום בו לקחתי אותו לסבים, משהו כמו 5 שעות נסיעה הלוך וחזור ברוטו. הסבים טפלו בו כמיטב יכולתם ולקחו אותו לרופא. השאלה היא לא האם הייתי צריכה לנסוע שוב בחזרה (היית, בטח שהיית, אמא רעה שכמוך), אלא איך עונים לטלפונים של לקוחות תמימים שנקלעו לקו האש. האם לומר להם "תשמעו, אני פשוט לא יכולה לדבר אתכם עכשיו, אחזור אליכם מאוחר יותר" או משהו בסגנון, או לשחק אותה מקצוענית עד הסוף ולנשוך את הלב בשיניים? לכל המודאגים, הייתי אדיבה ומנומסת, אבל האמת היא שאין לי כל כך מושג מה אמרתי. האם יש כללים לא כתובים למצבי חרום ביתיים? איפה עובר הגבול? (ההגיוני, המקצועי, הרגשי).
הילד שלי נסע לסבים וחלה שם. הוא הרגיש מאוד לא טוב ואני עודדתי אותו כמיטב יכולתי בטלפון. לא יכולתי לנסוע אליו כי הוא במרחק שעתיים ומשהו נסיעה, והוא חלה ביום בו לקחתי אותו לסבים, משהו כמו 5 שעות נסיעה הלוך וחזור ברוטו. הסבים טפלו בו כמיטב יכולתם ולקחו אותו לרופא. השאלה היא לא האם הייתי צריכה לנסוע שוב בחזרה (היית, בטח שהיית, אמא רעה שכמוך), אלא איך עונים לטלפונים של לקוחות תמימים שנקלעו לקו האש. האם לומר להם "תשמעו, אני פשוט לא יכולה לדבר אתכם עכשיו, אחזור אליכם מאוחר יותר" או משהו בסגנון, או לשחק אותה מקצוענית עד הסוף ולנשוך את הלב בשיניים? לכל המודאגים, הייתי אדיבה ומנומסת, אבל האמת היא שאין לי כל כך מושג מה אמרתי. האם יש כללים לא כתובים למצבי חרום ביתיים? איפה עובר הגבול? (ההגיוני, המקצועי, הרגשי).