ה´ רועי, לא אחסר. גם כי אלך בגיא צל

Druyanizem

New member
ה´ רועי, לא אחסר. גם כי אלך בגיא צל

ה´ רועי, לא אחסר. גם כי אלך בגיא צלמוות לא ארא רע כי הדיסק של גארי מור עם הבלוזים שלו יסדרו לי את הראש ואת הנשמה בעודי רואה סרט תעודה על וודסטוק וגולש בפורום המכובד הזה נתקלתי בפרטים של אבי... אבי... אני מתבייש לשאול... אבל מי זה גארי מור? הרשה לי להציע לך לשמוע ג´ימי הנדריקס אם אתה רוצה בלוזים טובים (once i had a woman) ולמען האמת המוח שלי קצת נשרף מלמידה לפסיכומטרי אז תסלחו לי על ההודעה חסרת התוכן BOW TO THE DRUYANIZEM
 

Druyanizem

New member
כמובן שהתגעגת....:)

אבל לנושאים יותר רציניים... טוב נו... אין לי כאלה.... נוותר
 

shonshon5

New member
בוקר טוב, עריץ חביב! ../images/Emo42.gif

ובכן... גארי מור בחור שווה ביותר בהיבט של הניגונים שהוא דופק על הגיטרה. אולי נשמע "אוטנטי" פחות מג´ימי ידידנו עליו השלום, אבל שווה. הולך טוב עם יין אדום, מרלו או פטיט סירה. גם נרות ירוקים וריח קטורת קליל תורמים להשלמת ההפקה.. קבל קישור לאתר ה"רשמי" שלו. ובהצלחה בפסיכומטרי! העם עשוי לראות בעין עקומה או להרים גבה אם תנפיק פחות מאשר 760... אז נחזיק לך אצבעות, יען כי גורל הקורבט על כף המאזניים.. יאללה, ביי! אבי, יועץ רה"מ לרומנטיקה ולעובדים רומניים.
 

shonshon5

New member
ועוד: כתב ידו של גארי מור....

לא רק שהוא יודע לנגן, הוא גם יודע לכתוב! הפלא ופלא! אבי, יועץ רה"מ לפלאי פלאות.
 

shonshon5

New member
בואי, שמעי.... ../images/Emo8.gif

למשל - הפופולריים שלו - Still got the blues Parisienne Walkways Always gonna love you ועוד ועוד... אוסף מוצלח בהקלטה טובה שלו: Ballads & Blues 1982-1994 דיסק מוקדם יותר, בו הוא "מתעלל" במיתרים באופן וירטואוזי מדהים (הדיסק עצמו בהפקה מחורבנת): Dirty Fingers האזנה נעימה!
 

Druyanizem

New member
אני אוהב בלוזים

אבל השאלה היא אם זה בלוז רוק או בלוז שחור אני אוהב את זניהם אבל מעדיף בלוז רוק (להלן ג´ימי מיי פריינד) אז למרות שג´ימי שלנו מת מסמים (הוא התשתתף בניסוי כימי על המוח שלו, אתה מוכן להצטרף לניסוי, מוכן להצטרף לניסוי, להצטרף לניסוי...) הוא ידע לשיר על הגיטרה. תשמעו את הבלוז הנפלא once i had a woman ותבינו למה אני מתכוון תשמעו גם לואי אמסטרונג וחבריו... ממליץ BOW TO THE DRUYANIZEM
 

shonshon5

New member
אין ספק - דיקטטור עם טעם מעולה! ../images/Emo6.gif

ואגף הבלוזים והגיטרות אצלי נמצא בצד שמאל של המערכת וכולל את המועדפים שלי למשל: סטיווי ריי ווהן ג´והן לי הוקר בי בי קינג ג´ף בק ג´ימי הנדריקס (איך לא?) סוני רולינס האוולין וולף באדי גאי מאדי ווטרס אטה ג´יימס גורדון לייטפוט אריק קלפטון (אישיות מדהימה, לא?) ועוד ועוד ועוד.. וכשתגמור הפסיכומטרי, אתה מוזמן לשמוע את כל הרשימה. בירות ונישנושים עלייך. יאללה, ביי! אבי, יועץ רה"מ לרשימות חיסול.
 

Druyanizem

New member
לאבא של הדיקטטור יש את רובם

ואני שומע את רובם בערך מגיל אפס. אך... אני נזכר בשנותי הראשונות... בעודי הולך עם החיתול על השטיח בסלון ברקע סולאים של דיפ פורפל או הפסתר הנפלא של אריק קלפטון... :) יש לך טעם טוב אבי... תמשיך ככה... הדרויאניזם גאה בך!
 

Druyanizem

New member
למען האמת לא...

אולי בא לך להחכים אותי ולומר לי איזה "חילול ה´" אני עושה. מי יודע... אולי אני ישנה את דרכי.... כן... ואולי ג´ימי הנדריקס מת מוות טבעי...
BOW TO THE DRUYANIZEM
 

shonshon5

New member
הדיקטטור בקטע של הגיטרות, יו נו..

לא נראה לי שחליל הוא הכלי המועדף עלין וספק אם היה לוקח דווקא אותו לאי בודד. ולגבי המשמעות הגרפית - ה´ היא אות פתוחה וחלולה, כך שאני סקפטי לגבי יכולתו של הדיקטטור לעשות אותה חלולה יותר בלי לפגוע במשמעותה. להבהרת דברי, לדוגמה, אילו היה מדובר באות ש´ הרי שחילול מסויים בה, בעיקר בזרוע המרכזית, עדיין היה מותיר את צורתה הגרפית כך שאפשר לזהות אותה כ-ש´. האות ה´ - לעומת זאת - היא חלולה ואוורירית ומרכיביה תלויים זה בזה לחלוטין. כל שינוי באחד מהם יטשטש לחלוטין את זהותה היחודית. אגב, ז´אן פייר ראמפל, אחד החלילנים הגדולים של המאה, אמר פעם שהחליל אהוב במיוחד על בנות המין היפה. מעניין למה.. אולי כי הוא לא כבד כמו, למשל, מערכת התופים של ז´אן פול זימבריס. או מסיבה אחרת.. באמת מסקרן. אבי, יועץ רה"מ לווריציות לחליל וכלי הקשה.
 
למעלה