האגודה שלנו-קריאה למעורבות החברים
חברים שלום, אתמול נערכה האסיפה השנתית של המצנועים (ממ"גים). באסיפה עלו נושאים חשובים כגון:- הרצאתו של יצחק רז, חוקר התאונות הראשי של מינהל התעופה, הגדרת סמכויותיו של הטייס הראשי, תפקידי ועדת המשמעת, בחירות ועד, טיפול ושמירת המצנחים ועוד. אבל מה שהכי כאב לי זה חוסר האיכפתיות של רוב החברים באגודה. בכנס השתתפו רק כ-30-40 חברים (נידמה לי שמתוך כ-200 ) וזאת, למרות שהועד שלח הודעות על הכנס כחודש וחצי מראש. כמות המשתתפים המועטה, היתה מעליבה לעומת ההשקעה העצומה בהכנות ובאירגון שבוצעו על ידי הועד. אני רוצה להזכיר לכולם שבזכות האגודה הזו, למעשה כולנו רשאים לטוס ואף יש לנו כיסוי ביטוחי. ללא האגודה אף אחד לא יוכל לטוס כחוק. לכן לעניות דעתי, על כל החברים לעשות מאמץ מיוחד ולהגיע לאסיפות, להעלות הצעות לשיפור וקידום הענף בישראל והעיקר, להיות מעורים ולנסות ולקדם ולהשפיע. שבת שלום בני נדלר
חברים שלום, אתמול נערכה האסיפה השנתית של המצנועים (ממ"גים). באסיפה עלו נושאים חשובים כגון:- הרצאתו של יצחק רז, חוקר התאונות הראשי של מינהל התעופה, הגדרת סמכויותיו של הטייס הראשי, תפקידי ועדת המשמעת, בחירות ועד, טיפול ושמירת המצנחים ועוד. אבל מה שהכי כאב לי זה חוסר האיכפתיות של רוב החברים באגודה. בכנס השתתפו רק כ-30-40 חברים (נידמה לי שמתוך כ-200 ) וזאת, למרות שהועד שלח הודעות על הכנס כחודש וחצי מראש. כמות המשתתפים המועטה, היתה מעליבה לעומת ההשקעה העצומה בהכנות ובאירגון שבוצעו על ידי הועד. אני רוצה להזכיר לכולם שבזכות האגודה הזו, למעשה כולנו רשאים לטוס ואף יש לנו כיסוי ביטוחי. ללא האגודה אף אחד לא יוכל לטוס כחוק. לכן לעניות דעתי, על כל החברים לעשות מאמץ מיוחד ולהגיע לאסיפות, להעלות הצעות לשיפור וקידום הענף בישראל והעיקר, להיות מעורים ולנסות ולקדם ולהשפיע. שבת שלום בני נדלר