האגו הגברי

האגו הגברי ../images/Emo3.gif

טוב אז בגלל שמישהי לא הסכימה לקחת קרדיט על טופיק שעלה לי במוח. אתחיל בנושא הראשון שעלה לי לראש: וואט דה פאק עם האגו הגברי הזה. בנים, בעיקר. תענו לי... וגם בנות שיש להן הגיון. מה הקטע עם אותו האגו הגברי שלא מאפשר לרובכם (חוץ מלנסיך שלי... כמובן) להיות פגיעים/מתחשבים, וגורם לרובכם (שוב, מלבד הנסיך) להיות מניאקים?!?!?!
 

yofi tofi

New member
שני,מצטרת לאכזב אותך אבל יש לי בעיה

עם הכללות! ודיי עם הנסיך שלך :) יש עוד הרבה "נסיכים",בלי קשר לחבר שלי
שהם לא כאלה מנייאקים,ויש הרבה מתחשבים... ומאידך-יש את אלה שלא... וכאלה שמשחקים אותה לא פגיעים.. בדגש על ההדגש :) תראי,אם לא יהיה להם אגו הם משום מה ירגישו שהם "לא גברים מספיק" ושאר בולשיט.. את מכירה את זה בטח ואל תצפי שמישהו באמת יגיב לך ויסביר לך למה הוא מנייאק.. כי זה לא יקרה..
 

gulbin

New member
רק לחדד את שאלתך:

א)למה כל בן שיש לו רגשות מקוטלג כ * אומו* ??? ב)האם זה נכון שגברים מביעים אהבה רגשית כלפיי בחורה רק בשלושת המצבים: 1)כשהם שיכורים 2) כשהם זקוקים למשהו בדחיפות 3)כשהם בקאנטים.
 

זיו25

New member
יכול להיות שזה מתחלק ל - 2?

בחלק הראשון, שבו בני הזוג הם בעצם לא זוג ומשחקים משחקי חיזור, כל אחד מנסה לשמור על האגו שלו ומנסה לבחון את תגובות הצד השני. אבל! ברגע שהם נהפכים לחברים - שניהם ביחד וכל אחד לחוד נעשה גוש מעיך ודביק של אהבה יוקדת, בנוסח מאמי וכפרה. ועל זה נאמר מספיק עם הקו'צי מו'צי
(נ.ב. - נסו לצאת בתור צלע שלישית לזוג מאוהב שמכיר שבוע - תבינו בדיוק על מה אני מדבר!) בברכה, זיו.
 

yofi tofi

New member
זיו,שאילתה קטנה

למה נדחפת להיות "זה שמחזיק את הנר" לזוג מאוהב שיוצא שבוע? זה בהחלט נשמע,מראש,יותר מידיי קוצי מוצי :)
 

זיו25

New member
תשובה קטנה.

איפה כתוב שנדחפתי? פשוט כתבתי על מצב קיים, שמתחולל יום יום, שעה שעה, והעולם שותק. בתור אחד שפעם היה מאוהב בחברה שלו (היום אנחנו מאוהבים, אבל נשואים!), ראיתי את המבטים על פני חבריי, וזה אמר הכל. בברכה, זיו.
 
הממ..

אני אמנם שייך לזן הנחוט של "גברים שנולדו עם רגשות" (sensetivous maleos humanous) אבל אני אנסה לענות: על כל גבר רב אגו שמסתיר/מתכחש/מדחיק את הרגשות שלו יש אישה שרוצה שהגבר שלה יהיה "שחקן כדורגל שותק ומצליח".. מאז שמישהי אמרה לי לפני שנתיים שלוש כשהיא ראתה אותי מדבר עם חבר "תגיד לי מה זה השיחות נפש האלה אתה לא אמור להיות גבר?" (היא שאלה את זה ברצינות.. כמעט נפלתי מהכיסא) כמובן שעניתי ב"מה לגברים אסור לדבר על מה שעובר עליהם?" "לא.. גבר אמור להיות חזק ושקט.. ושחקן כדורגל" (הפעם באמת נפלתי מהכיסא) מאז הבנתי שעל כל ערס יש פרחה.. על כל סטריאוטיפ יש סטריאוטיפ נגדי.. הכל תלוי בתרבות ובחינוך.. יש גברים בארץ הזאת שגדלים בהבנה ברורה שגבר "לא אמור" לדבר על רגשות.. ככה הם מחונכים מהבית ומהחברה.. אז ככה הם מתנהגים.. אז בפעם הבאה א) תאשימי את הבית והחברה שבה גדל הגבר המדובר ב)תביני שיש הרבה "סוגים" אחרים של גברים.. ושיש אפילו גברים מיוחדים שמבינים שיש סוגים שונים וממה הם נובעים.. מחפשים ערכים של חברות אחרות ותרבויות אחרות.. בוחרים את מה שמתאים להם מכל המכלול ובגלל זה לא נופלים בקטגוריה/סוג אחד מסוים.. מי היה מאמין !
 
למעלה