חברת הופ־און ועמותת 15 דקות זכו בקול קורא להקמת תוסף לתלונות בזמן אמת על איחורים, עיכובים וצפיפות ברכבות ובאוטובוסים, שיחל לפעול במחצית השנייה של 2024. המידע יוצג למשתמשים ויועבר גם לציבור ולמקבלי ההחלטות, כדו"חות על איכות התחבורה הציבורית. היקף הפרויקט: 3.27 מיליון שקל
לפי 15 דקות והופ־און, התוסף כולל פיצ'רים על גבי האפליקציה הקיימת של רב־פס, ובהם בין היתר מדרג שביעות רצון ומדד איכות מסלול. בין היתר, נוסעים יוכלו לדווח על איחורים ועיכובים של אוטובוסים ורכבות, על צפיפות, על אוטובוסים שלא עצרו בתחנה ועל תנאי המתנה לא נוחים בתחנות. המידע יוצג למשתמשים באפליקציה באופן שוטף, ויחד עם נתונים נוספים, יפורסם גם לציבור ולמקבלי ההחלטות, כדו"חות שיוכלו לשקף את איכות התחבורה הציבורית.
לפי 15 דקות והופ־און, התוסף כולל פיצ'רים על גבי האפליקציה הקיימת של רב־פס, ובהם בין היתר מדרג שביעות רצון ומדד איכות מסלול. בין היתר, נוסעים יוכלו לדווח על איחורים ועיכובים של אוטובוסים ורכבות, על צפיפות, על אוטובוסים שלא עצרו בתחנה ועל תנאי המתנה לא נוחים בתחנות. המידע יוצג למשתמשים באפליקציה באופן שוטף, ויחד עם נתונים נוספים, יפורסם גם לציבור ולמקבלי ההחלטות, כדו"חות שיוכלו לשקף את איכות התחבורה הציבורית.