האח הגדול עונה 5, פרק 52, למי מגיע להגיע לגמר - לצפייה ישירה

  • פותח הנושא השרדות4040
  • פורסם בתאריך
ה

השרדות4040

Guest
לצפייה ישירה - לחצו כאן
"מגיע לו להגיע לגמר" - ראש מוחלט קובע שיענקי הוא המיועד לזכייה בגמר האח הגדול 2023
מספר הדיירים שנכנסים לבית בתחילת העונה משתנה מעונה לעונה. בעונות 1 ו-2 נכנסו לבית שישה עשר דיירים, בעונות 3 ו-4 נכנסו שבעה עשר דיירים, בעונה 5 נכנסו שמונה עשר דיירים, בעונות 6, 7 ו-8 נכנסו חמישה עשר דיירים, בעונת ה-VIP נכנסו שלושה עשר דיירים, ובעונת ה-VIP השנייה נכנסו 11 דיירים, אולם לאחר תשעה ימים נכנסה דיירת נוספת לבית.

כמו כן, בכל עונה (למעט עונת ה-VIP) נכנסים דיירים חדשים באמצע העונה. בעונות 1 ו-3 נוספו ארבעה דיירים (בעונה 3 נכנסו חמישה דיירים לחלק נפרד של הבית ועל הדיירים הוותיקים היה לבחור איזה מן הדיירים לא יצטרף לבית כדייר מן המניין), בעונה 4 נוספו שלושה דיירים, בעונות 2 ו-5 נוספו חמישה דיירים, בעונה 6 נוספו חמישה דיירים (ארבעה דיירי עבר מעונות קודמות ודיירת אחת שהשתתפה בעונה הנוכחית ויצאה מהבית עקב סיבות רפואיות), ובעונה 7 נוספו שישה דיירים (ביום ה-24 נכנסו שתי דיירות חדשות וביום ה-53 נערכה כניסה שלישית לראשונה בתולדות האח הגדול, ונכנסו בה ארבעה דיירים חדשים נוספים).

בכל שבוע מקבלים הדיירים סכום התחלתי המשמש אותם לקניית מזון, שתייה, חומרי ניקיון וסיגריות בלבד. בעונה הראשונה בחרו הדיירים את אחוז הסכום שהם מוכנים לסכן. אם זכו במשימה, כספם יוגדל באחוז המשימה, ואם יפסידו הוא יוקטן באותו אחוז. החל מהעונה השנייה בוטלה שיטת האחוזים והדיירים זוכים בתקציב מותרות או בתקציב בסיסי. לכל אחד מהתקציבים מוגדר תעריף לכל דייר ולפיו מחושב התקציב הסופי.

פעם בשבוע נכנס כל דייר לחדר האח הגדול ומוסר לו שמות של שני דיירים אותם ירצה להעמיד להדחה. שלושת הדיירים אשר קיבלו את מרב הקולות יכנסו לרשימת ההדחה. במקרה של תיקו במספר הנמוך ביותר יכנסו יותר דיירים לרשימה.[דרוש מקור] במקרה שדייר מחליט להעמיד את עצמו להדחה, הוא יכנס אוטומטית לרשימת ההדחה. הצופים בבית מתבקשים לשלוח מסרון לאותם מועמדים שלדעתם צריכים להישאר, והמועמד שמקבל את מספר המסרונים הנמוך ביותר מודח. הפקת התוכניות יכולה להכריז על כל הדיירים כמועמדים להדחה, והיא אכן עשתה זאת בשבוע הרביעי של העונה הראשונה, בו הועמדו כולם להדחה ושניים עזבו את בית האח הגדול. אסור לדיירים לדבר על הדחות בשום צורה שהיא, אחרת ייקנסו. לראשונה באח הגדול ישראל, בעונה השביעית, התקיימה הדחה פומבית בסלון הבית מול כל הדיירים בכל שבוע בה הדייר שי חי העמיד שני דיירים להדחה והיה חייב לתת פירוט מדויק על כך.
 
למעלה