האח הגדול? שוב קאסט מוכר?

האח הגדול? שוב קאסט מוכר?

כמו בהישרדות, בחרו שוב קאסט מוכר בעולם המדיה. כבר ראינו שרנין שיחקה ב'כלה הסורית', שמגלי וונסה אחיות, וכל אחת מהן בתוכנית ריאלטי אחרת- האחיות פיק הבאות?. ועכשיו התגלה שוב מישהי- ג'ני. ג'ני דוגמנית והיא מוכרת כבר באינטרנט: http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1340878 ["האח הגדול" אמנם הודיעו בפרומואים ש"אצלנו לא תמצאו דוגמניות", אבל ג'ני טוקרב דווקא ניסתה את מזלה ב"מלכת היופי" ואפילו אצלנו ב"חצאית"] ולמדור חצאית: http://celebs.walla.co.il/?w=/3603/856982 מה בפעם הבאה? נגלה שצבר הוא דוגמן? שאשר בכלל מאשור? שמיקי זמרת?!
מה דעתכם על כך? ששוב, הביאו לנו מתחרים מוכרים בעולם המדיה. אתם בעד או נגד? הייתם מעדיפים לראות קסאט שאף אחד לא מוכר במדיה, או מתחרים מוכרים?
 
והכתבה על קרן ונרין:

רנין בולוס, שמוגדרת באתר של "האח הגדול" כ"מנהלת שיווק מצליחה", היא שחקנית שכבר השתתפה בסרט "הכלה הסורית". קרן חסיס, שצולמה בבית עם בריכה בהרצליה פיתוח, לא גרה שם בכלל. למישהו יש משהו לספר? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3592176,00.html
 

actress

New member
מיקי היא לא זמרת אבל מנהלת את מועדון הדום

כמו שכתבו כאן, ודידי הררי אפילו הזכיר את זה.
 
לא אמרתי שהיא זמרת.

שיערתי מה השלב הבא שיגידו, מה עוד יגידו לנו על הקאסט..מה יחשפו .
 

ליאתס20

New member
אבל זה נכון

צבר דיגמן בעבר... ג'ני פלטה משהו בהתחלה , שהיא וצבר דיגמנו פעם משהו לשבועות וששניהם היו לבושים לבן. אני לא מופתעת , אבל מה רע בזה? הוא מימן לימודי משפטים
 
מתחרים -מוכרים- מעולם המדייה? ../images/Emo185.gif

אז מה אם ג'ני דיגמנה פעם לוואלה? הנתונים שלה מאפשרים לה לעשות את זה. זה לא שהביאו לך את בר רפאלי לוילה. לולא היית מחפש בוואלה או "מגוגל" את שמה של ג'ני, לא היית יודע שהיא דיגמנה פעם. היא יפה ומושכת, אז למה שלא תדגמן? קשה מאוד להביא אנשים שמעולם לא הופיעו בטלוויזיה/רדיו/דיגמנו, אבל גם אם מצאת עכשיו תמונה של ג'ני (אגב תמונה מאוד יפה) זה לא אומר שהיא "מוכרת".
 
למעלה