האח השקרן? גילוים חדשים לגבי התוכנית

עצובון

New member
האח השקרן? גילוים חדשים לגבי התוכנית

טוב כמו בהשרדות ששיקרו עלינו גם פה משקרים? האם ראלטי לא יכול להיות באמת משהו אמיתי ,? למה לשקר לנו לגבי מקום מגורים, זה משנה לי אם יש בבית של קרן בריכה או לא? אבל השקר של ההפקה כן משנה, למה לשקר לגבי רנין, האם נגלה עוד שקרים?
 

ShukyD

New member
דווקא אתמול בלילה רנין סיפרה לג'נין

שהיא עסקה בקולנוע ומשחק וכאלה לא יודע למה כנראה מישהו במשפחה שלה מתעסק בזה ואז אבא שלה אמר לה שקודם תלמד מקצוע שתמיד תוכל למצוא בו עבודה ואחרי זה תעשה מה שהיא רוצה בשביל הכיף שלה אז היא למדה בלונדון או משהו כזה
 

עצובון

New member
אסור לי לדבר אבל יתגלו המון שקרים,כנסו

בוא נאמר ככה, השקר הכי גדול יתגלה על צבררררר, ותבדקו מי תמי מאפס את המיקרו שלא ידעו מה שעה, בוא נאמר ככה ברמז עבה לחכמים דקיק לטיפשים, ההפקה אולי שמה מישהו בבית?
 

ליאורי13

New member
לא יודעת אם שמו מישהו בבית "כמשת"פ" אבל יש

מצב שהאח הגדול נתן לו "פקודה" לאפס את השעה והוא חייב לעשות את זה חוץ מזה איך אפשר לראות מי מאפס את השעה,הרי לא מצלמים מי עושה את זה צבר-----נראה בחור חכם במיוחד, מדבר שיש לו מה לומר ולא סתם מברבר שיראו שהוא לא צנון הוא ההימור שלי בשלב זה
 

יניבל1

New member
ווינט סתם חפרו וחיפשו סקופים גדולים

ונתקעו עם דגי רקק ממילא אחרי שאנשים כבר התחברו לתוכנית ולאנשים לא ממש אכפת להם מהרקע מהם בא , כן בריכה בבית של קרן או לא בריכה בבית של קרן, זה ממש שיט. ואגב בקשר לגילוי על היותה שחקנית של רנין, אז ללא ספק הגילוי שלה מול המצלמות על זה שהיא גדלה בכלל בנווה שלום ולא בעיר/כפר ערבי כמו שחשבנו הוא פי כמה וכמה יותר מסעיר.
 
מה? הם אמרו את זה עליה, לא?

אני זוכרת שכבר בקטע שהראו עליה לפני שהיא נכנסה לבית אמרו שהיא גרה שם.
 
למעלה