האטה בתנועה הכללית של אטסי?

האטה בתנועה הכללית של אטסי?

שוטטתי קצת להנאתי בפורומים של אטסי ומסתבר שיש תלונות על האטה בכמות הצופים, אגב, אני לא חוויתי אותה.

האם אתם חויתם אותה? האם אתם חושבים /מקווים שזה זמני ? אם כן, למה?
 

דרוראr

New member
האטה בתנועה

מוכרים רבים חווים ירדה משמעותית בתנועה וירידה במכירות
ההשערות ששמעתי טוענות כ הירדה נובות משינוי הקטגוריות אשר התרחש לפני מספר חודשים
בבחינה שבחנו לודגמה בתחום התיקים מצאנו כי תיקים אשר תויגו כ hobo bags הן בכותרת והן בתגיות מופעים תחת החיפוש backpackדוגמהזו הופעיה בעוד מורצים רבים אחרים.
בנוסף יתכן כי שינוי האלוגריתם של גוגל אשר מתעדף אתרים בעלי התאמה לסלולאר גם הוא משפיע על המוצרים.
הסיבה האחרונה האפשרית היא העובדה שמשחקי הלבלובים מטים את התוצאות בצורה מאוד משמעותית.
דרור
 

דרוראr

New member
לבלובים

לבלובים הנם משחקים בהם חברי קבוצותאטסי שונות עושים פייבוריט אחד לשני, זאת במטרה להעלות את חשיפת המוצר בתוך אטסי.
קיים דיון רחב בקרב המוכרים לגבי היעילות של פעולה זו . כנראה שקיימים מוצרים להם פעולה זו עוזרת יותר. בכל מקרה כדאי שמוצר מלובלב יהיה בעל טוטמזתיה מיטבית הן מבינת כותרות והן מבחינת תגיות.
התוצאות המתקבלות מפעולת הלבלוב הינם:
  • חשיפה של המוצר על גבי עמודי הבית של אלו שלבלבו אותך
  • הגדלת הרלוונטיות למנוע החיפוש. אם שני מוצרים הם בעלי אופטמזציה זהה מבחינת תגיות וכותרות המוצר המלובלב יקבל דרוג גבוה יותר
  • במידה ותלבלבי במרץ עשוי המוצר שלך להגיע לtrending items
כאן יש רשימה של קבוצות ליבלובים שכדאי להצטרף אליהן באטסי
 
ומצד שני :

זה הופך את המשמעות של favourite לחסרת משמעות לחלוטין - נכון, אתה תופיע בעמוד הראשי של אנשים אבל אילו אנשים שעשו לך favourite בתור טובה ולא בגלל שהם חשבו שהמוצר שלך מיוחד אם מעניין - וסביר להניח שיש להם עוד כמה אלפי מוצרים כאלו.

הגדלת הרלוונטיות במנוע החיפוש היא כמעט לא חשובה - בעיקר לא מול השאלה האם התמונות שלך טובות או לא.

והדבר הכי גרוע ש"משחקי הלבלובים" עושים זה להשיג צפיות ריקות -ז"א, אתה מקבל עוד צפיה, אבל זה לא בן אדם שבאמת רואה את מה שיש לך, אלא רק עוד + ב dashboard.

אבל הדבר שהכי מוזר לי זה שגם אדם שמחפש מישהוא שיקים לו חנות וגם אדם שזה המקצוע שלו משתמשים באותו מונח, נו, שויין.
 

דרוראr

New member
לבלובים

תקראי בבקשה את תגובתי בעיון
מאחר ובתשובה שלי עניתי על ארבעה דברים שקורים בעקבות משחקי הלבלובים
כמו שכתבתיהדעות חלוקות לגבי יעילות השימוש
מה שכן ברגע שאת מגיעה ל trending items זה מזרים מסה של תנועה רלוונטית
לגבי המשפט הזה "הגדלת הרלוונטיות במנוע החיפוש היא כמעט לא חשובה - בעיקר לא מול השאלה האם התמונות שלך טובות או לא" התמונות שלך הנם אחד הפקטורים שלך האם האנשים ילחצו או לא על המוצרי שלך. אם זאת זהו רק פקטור אחד . דבר ראשון אנשים צריכים למצוא את המוצר שלך ולחשוב כי המוצר עונה על הצרכים. הרבה פעמים את מתחרה בשווקים רווי תחרות ואז טיוב ה כותרות והתגיות הוא חיוני להצלחה. כי אפילו שתמונה שלך תהיה התמונה היפה ביותר אף אחד לעולם לא ימצא אותך.
לא הבנתי את החלק לגבי "אבל הדבר שהכי מוזר לי זה שגם אדם שמחפש מישהוא שיקים לו חנות וגם אדם שזה המקצוע שלו משתמשים באותו מונח, נו, שויין."
 

לימיצ

New member
זה לא מוזר כשזה אותו בנאדם...

סוג של עלבון לאינטיליגנציה..
תעשיית ההוספה למועדפים היא בעיני כמו סוג של תעשיית הלייקים בפייסבוק.

יש רובוטים שעושים את זה אוטומטית, ויש עלי חנויות שיושבים שעות על הדבר הזה
לחלקם זה עובד, לרב ממש לא, כי בסופו של תיעדוף, המוצר (והתמונות) יחד עם עוד גורמים
יעשו ( או לא) את העבודה)

קיצורי דרך עובדים יופי בטווח הקצר..
 
למעלה