האיחוד של רשת א` ומורשת נראה מוצלח

האיחוד של רשת א` ומורשת נראה מוצלח

הפעם מגיע צל"ש למנהלי קול ישראל. כידוע בעבר לפני שהוקמה רשת מורשת היו שידורי דת בשעות הערב ברשת א`, ועכשיו חזר המצב לקדמותו ואין אף סיבה להחזיק עוד אולפן טכנאים ומפיקיים ומשדרים בשביל 8 שעות שידור של מורשת ולכן האיחוד הוא החלטה נבונה. נקוה שרשת מורשת תמצא את מקומה בעקבות הרחבת השידורים מהחרמון ועד אילת והרשת תתחרד ותפסיק להשמיע שירי נשים וחדשות מלוכלכות מקול ישראל ע"ע הצלחתו האדירה של רדיו קול חי ששידוריו נקלטים מחיפה ועד אשקלון כולל ירושלים.
 
אגב,

רדיו קול-חי מעביר את החדשות של ערוץ 10, חדשות הרבה פחות מעונבות מחדשות קול-ישראל. רדיו קול-חי משמיע שירי נשים, ומשמיע שירים בכלל בתקופות אסורות לניגון (ספירת העומר, שלושת השבועות וכו'...). ההצלחה של רדיו קול-חי, בכל מקרה, נובעת מאיכות, בזה אני מסכים.
 
כמה טעויות. ועוד למנהל פורום?!

א.רדיו קול חי כבר לא משמיע 5 שנים שירי נשים (ורק בתחילת דרכו עם אורי אורבך ומנחם מיכלסון הם שידרו שירי נשים) ב.כשיש סיפורים מלוכלכים בחורות 10 קול חי מורידים את זה מיד. ג.רדיו קול חי פועל על פי פסיקת הרבנים בנושא השמעות מוזיקה בזמני שלושת השבועות והעומר (שכחת לציין שקול חי הוא על טהרת הוואקלי גם פירסומת בתקופת תשעת הימים) לסיכום רדיו קול חי מהוה כיום הצלחה אדירה לאחר סגירת הערוצים הפיראטיים וערוץ 7 והם הרדיו המוביל במגזר הדתי והחרדי וגם שידוריו נקלטים באיזורים החרדיים (בני ברק, מודיעין עלית, ירושלים, אשדוד, ביתר, התנחלויות ועוד). ואת ההצלחה האדירה אני זוקף על זה שהם התחרדו מאוד מאז הקמתם.
 
או-קיי, ../images/Emo98.gif

א. האמת היא שאם אתה אומר, אז אני מאמין לך בנושא הזה. ואני מתנצל שהוצאתי דיבת רדיו קול-חי רעה. לי זכורות תקופות ש"רדיו קול-חי" השמיעה שירי עם "קול אישה". ב. זה במהדורה המרכזית... אני מדבר על מהדורות השעה העגולה של חדשות ערוץ 10. והגבתי לטענתך ש"רשת מורשת משמיעה 'חדשות מלוכלכות מקול ישראל'". ותסכים איתי שרדיו קול-חי לא מוריד ידיעות ממהדורות החדשות מדי שעה, נכון? ג. פסיקות רבנים או לא... הרבה מאוד חרדים ודתיים, קהל היעד של רדיו קול-חי, לא מרשים לעצמם לפתוח את רדיו קול-חי בתקופות מסוימות של השנה, ומעדיפים לשמוע את ערוצי הקודש, שמה יש דברי תורה 24/7 בלי שירים.
 
ערוצי הקודש?

מי זה? כולם סגרו באסטות, אבל אני מסכים איתך שיש חרדים שאינם מאזינים לקול חי. לגבי ערוץ 10 ההוראה לטכנאיים היא להוריד דברים מלוכלכים ולפעמים קורים להם פשלות (נראה אותך מאזין כל שעה לחדשות וחותך ישר במשפט הראשון של שדרני ערוץ 10 את השידור) לסיכום אני בטוח שאתה מסכים איתי שמתכונת השידורים שלהם היא המתכונת הכי ריאלסטית ושופעת רייטינג בציבור החרדי. אגב לדעתי אין אף תחנה איזורית שיכולה להתחרות עם קול חי בתוכניות המגוונות שיש להם (כדוגמת אקטואליה, מוזיקה, למשפחה, ועוד). צל"ש לקול חי.
 
וגם למורשת מגיע צל"ש

על כל ההשתדלות שהם עושים למרות שקול ישראל כל הזמן שמים לתחנה הקטנה הזאת רגליים ואף פעם קול ישראל לא פירסם את רשת מורשת. ורעיון קטן שעלה במוחי, לאחר האיחוד בין מורשת לא` חוזר השידור בשעה 12 לרשת א` שמשמיעה תוכניות חוזרות, וכידוע קהלה של רשת א` (קשישים) נם את שנתו בלילה לכן הייתי ממליץ שרשת מורשת יתחילו לשדר רצפים של מוזיקה חסידית משעה 12 בלילה ועד הבוקר, ויש לזה ביקוש אדיר וכמובן שאין היום אף תחנה חרדית שמשמיעה רצפים של מוזיקה (גל גל"צ חרדי) ופעם היתה תחנה חרדית פיראטית "בית ישראל" והיה לה רייטינג עצום (שאיים על קול חי וערוץ 7 בזמנו). לסיכום אם קול ישראל יפסיקו לשים רגליים למורשת וגם מורשת יתחילו ללמוד איך לעשות רדיו המצב יהיה מצוין. ולדעתי בגלל שמורשת איננה תחנה מוגדרת ז"א שלפעמיים יש שם שירת נשים ותוכניות פמיניסטיות ולפעמים תוכניות חרדיות והמצב הזה לא טוב למורשת. או שהם יהיו בסגנון חרדי או דתי אבל באמצע זה מתכון לכישלון
 
הרעיון שלך מוצלח ../images/Emo13.gif

אני גם חושב שלציבור החרדי והדתי מגיע "גלגלצ שומר מסורת". במדינה שבה זמרים אביהו מדינה ואפילו שי גבסו מוציאים סינגלים המיועדים במיוחד לתחנות הרדיו שומרות-המסורת ותוכניות הרדיו הדתיות בתחנות הכלליות, אז בהחלט צריכה לקום רצועה מוזיקה חסידית בתחנה ארצית, ואם רשת א' היו מייעדים את שעות הלילה שהם משדרים לטובת העניין הזה, זה היה מבורך. למרות ש... מדובר פה בכח אדם נוסף... בנוגע לרדיו קול-חי: שוב פעם, אף טכנאי הוא לא פוסק-הלכתי, אי אפשר להוריד את הסלייד באמצע מהדורת חדשות בגלל אייטם על אונס. זה עובד במהדורה המרכזית, לא במהדורות השעה. שוב, למיטב ידיעתי. ובהחלט אף תחנה פיראטית לא יכולה להתחרות ברדיו קול-חי, חוץ מ... ערוץ 7... ככה שהכל זה עניין של כסף.
 
ערוץ שבע יכול לנגוס בקול חי

אם ישכיל להביא לשידור דברים מלבד התכניות הישנות-נושנות. מן הסתם, רק אם יחזור לאוויר. הוא לא מכוון לאותו הקהל, אבל אם יחדשו (המילה הזו נמצאת במונכון שלהם?) משהו בערוץ 7 - יתעסקו בתכנים המתאימים לציונות הדתית ולחלק מהחרדים ויבצעו עוד כמה שינויים (העשרת לוח השידורים, אי השמעת שירת נשים בשעות מסויימות) יוכלו להערכתי למשוך חלק גדול ממאזיני קול חי. למרות דלות השידורים, לערוץ 7 כוח גדול וחבל שהוא לא מנצל זאת. (בזמנו ראש השב"כ אמר שאי אפשר לסגור את ערוץ 7 כי יהיה "מרד בשטחים").
 

EladCanada

New member
אמממ...לא

אני ממש ממש לא מסכים איתך, ואני בטוח שאני לא היחיד.
 
למעלה