"האי טורי" (2003)

thesheep

New member
"האי טורי" (2003)

ראיתי עליו סיקור בערוץ 1 - נראה כמו סרט דוקומנטרי מוצלח - מישהו ראה?
 

thesheep

New member
מנצל"ש - אתר הפסטיבל

למי שפיספס - האתר הרשמי של הפסטיבל בוואלה: http://go.walla.co.il/murphys2008/
 

thesheep

New member
אני מנגן עם

"שי טוכנר וחברים"/ "לי טריפון" ו-"איגראראמה" הכל בחינם, הכל על הבמה באוהל. בואו!
 
איזה../images/Emo93.gifלהיות"הכי דרומית"

מפסידה את כל הכיף.. לפחות תביא תמונות וזה.. ד"א תזכיר לי על איזה כלי אתה מנגן אם זו להקה שלך או שאתה"מתארח" שם? בכל אופן שיהיה לך ניגון נעים.
 

thesheep

New member
הכי "דרומית"? תירוצים!!

אני גר ליד הכנרת... איפה את? אני מנגן על באוראן, על חליל אירי, על עצבים ואני גם שר. אני חלק מלהקת "סינרגיה קלטית", וחלק מההרכב של "שי טוכנר וחברים". אני כבר מחכה לסשן של יוסי, בשנה שעברה לא הייתי והשנה אני הולך לצאת עם עיניים אדומות, ידיים כואבות וראש מלא וויסקי!
 
וואלה צודק..

רציתי ללכת עם מנהלת הפורום וזה לא בדיוק הסתדר לי. אני כבר שנתיים מאז שאני בפורום,רוצה לבוא לפסטיבל, וגם לראות אותך מנגן סופסופ.בטוחה שאתה כישרוני. לא מכירה את כל כלי-הנגינה שלך,זה צריך להיות משהו מיוחד. ד"א אתה עוסק בעיצוב וובים? לצערי
אולי שנה הבאה. ביי ביי
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifלמה הצטרפת מאוחר לסשן?

הספקתי לשבת שם רק שעה אבל זה היה כמו נצח - נצח של הנאה
אחותי היתה דיי הרוגה אחרי ההופעה אז התקפלנו. בשמחה הייתי נשארת עוד באוהל. מה שכן, קצת מבאס להגיע לפסטיבל בלי לטעום אפילו איזו בירה נחמדה.... נו ניחא... עוד שמונה חודשים יהיה טוב
שכחתי לקחת איתי מצלמה אבל יש כמה וכמה תמונות באיכות מצלמת הסלולרי שלי (1.3 MP). בקרוב.... (ישבת יחסית רחוק ממני אז לא נראה לי שממש מבינים שזה אתה שמה בקצה.. בכל-זאת, לא משהו של מצלמה..)
 

Mr Ka

New member
ואני הייתי שם....

משעה 20:00 בערך עד 21:00 (או אולי יותר) הספקתי לרדת על ליטר וחצי של מרפ'יס ולחזור הבייתה עם שלוש כוסות של גינס (היו שתי בחורות נחמדות שהשאירו את הכוסות על השולחן כי הן נכנסו להופעה ושאלתי למה הן לא לוקחות את הכוסות איתן... אז הן אמרו לי שאני יכול לקחת. יופי לי) חיפשתי אותך ואת אחותך... מתי הגעתן?
 

Mr Ka

New member
יפה לכן

ואני קיוויתי לפגוש אתכן... אה, וגם יצאתי עם שלושה דיסקים + 6 דיסקים שהבאתי מאירלנד... נחמד לי באוזן עכשיו
 
למעלה