האלבום החדש יושק בפתיחת פסטיבל הפסנתר

MikMercury

New member
האלבום החדש יושק בפתיחת פסטיבל הפסנתר../images/Emo70.gif

שלומי ישיק את האלבום "מגדל הפזמון" בהופעה חגיגית שתפתח את פסטיבל הפסנתר ה-11 במשכן לאמנויות הבמה (
) בת"א. המופע יתקיים ביום ג' 10.11.2009 ויתארחו בו מרינה מקסימיליאן בלומין וקרן אן. פרטים נוספים כאן וגם פה. ע"פ פרסום שמופיע באתר של מועדון הזאפה, מכירת הכרטיסים תחל ב-20.10. לא יודעת מה אתכם, אבל אני מתרגשת.
 

ivis

New member
יא אל אללללללללה!!!

שייצא כבר!!! לא פייר.. זה עוד חודש!!!! אהההההה!!!! אני מאוד מתרגש
!
 

Dont Panic

New member
אדיר! =)

פשוט מעולה! אני חושב שזה גם המאורע הכי מתאים להשיק אלבום כזה.
 

MikMercury

New member
עוד פרטים על ההופעה ועל מכירת הכרטיסים

למי שיגיע מצפות הפתעות כמו מגדל של מסכי וידאו מאחורי שלומי ופסנתרו (וידאו ארט: עמית פישר) ועוד. יתארחו בהופעה קרן אן ומרינה מקסימיליאן בלומין. הדיסק יוצע למכירה לראשונה במשכן בערב המופע! המחירים נעים בין 105-150 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באתר קסטל או בטל': 8965*. מכירת הכרטיסים כבר החלה והיא מתקדמת בקצב לא רע. עם זאת, יכול להיות שהתמונה שמוצגת במסך תצוגת האולם באתר הכרטיסים לא מדוייקת במאה אחוז וכנראה כוללת גם מוזמנים של הפסטיבל או מינויים וכדומה. כך שאין מה לדאוג ויש עוד כרטיסים טובים, ...אך מומלץ מאוד להתקשר לברר ולהזמין כבר עכשיו כי הם אוזלים! כדאי למהר ולהכנס לאתר האינטרנט של קסטל או להתקשר: 8965*.
 

ivis

New member
לא יודע מה איתכם

אבל אני לא מתכוון לפספס את זה! נתראה שם?
 

Dont Panic

New member
אני היחיד שחושב...

שעם כל הכבוד והאהבה לשלומי ולמוסיקה שלו, מאה חמישים שקל זה קצת מוגזם?
 

MikMercury

New member
אני בטוחה שאתה לא היחיד

וגם לי קשה לראות את המחירים האלו, אבל ממה שאני מבינה, העניין הזה תלוי בכל מני גורמים. צריך לזכור שזה מופע חגיגי ומושקע במיוחד בפסטיבל הפסנתר. כרטיסים למופעים בפסטיבלים בכלל ובזה בפרט תמיד נוטים להיות יקרים יותר (פסטיבלי פסנתר קודמים -100 ש"ח, פסטיבל הג'אז - 120 ש"ח, אחרים - כ-90 ש"ח). ולא רק זה, שלומי לא יופיע בסוזן דלל, המיקום של רוב המופעים בפסטיבל (וגם שם המחירים לא בדיוק זולים), אלא במשכן לאמנויות הבמה.. האולם הוא מאוד גדול (אני לא חושבת ששלומי הופיע סולו באולם כזה מאז שיצא מהעולם הקלאסי) ומשמש לרוב להעלאת אופרות, הופעות מחול וקונצרטים בסדרי גודל רציניים. יש צורך לכסות את עלויות האולם.. וגם ה"הפתעות" האחרות שמתוכננות למופע - למשל מגדל של מסכים עם וידאו-ארט מאחורי הפסנתר, צריכות להלקח בחשבון.. (גם בלי קשר לפסטיבלים, טווח המחירים רחב ותלוי במיקום ההופעה: בזאפה, מחיר למופע פסנתר של שלומי הוא 90 ש"ח בעוד שבצוללת הוא בדר"כ 70-80 ש"ח ויכול להיות שבמקומות אחרים אפילו פחות. מחיר הכרטיסים למופע עם קרן אן הגיע בזאפה ל-150 ש"ח ובמעבדה בירושלים 120-130...) יכול להיות שמופע בסדר גודל כזה לא יתקיים שוב בזמן הקרוב. אין לי ספק ששלומי יופיע בחודשים הקרובים במקומות רבים אחרים ושם המחירים יהיו זולים יותר.
 

Dont Panic

New member
מבין ומסכים.

אני לא בא בטענות לשלומי, ואני בטוח שזו הפקה יקרה במיוחד באולם כזה, פשוט החשבון הסופי יוצא סכום די גדול, ואני מתאכזב שכנראה אאלץ לוותר על ההופעה הזו. נחיה ונראה.
 

sjarjar

New member
יש גם כרטיסים זולים יותר

זה המחיר לכסאות באולם. ביציעים המחירים זולים יותר.
 
למעלה