האלבומים של קווין

7INBAR7

New member
האלבומים של קווין../images/Emo220.gif

האלבום החמישי-A DAY AT THE RACES מכיר/ה את האלבום: יש לי את האלבום: אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): שירים מועדפים: עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף:
*חח היתה השבוע כתבה בידיעות על אחד המפיקים של לייב אייד או משו כזה... בכל מקרה הוא סיפר שבין הדרישות המופרכות ביותר של האמנים מאחורי הקלעים במופע, קווין דרשו בריכת דגים!! וגם בשבוע שעבר יצא לי לשמוע את קווין בשני בארים שהייתי בהם, מה שלא קורה בדרך כלל!! מאד נהניתי רק רציתי לשתף :]
 

khammel

New member
אני ראשונה

מכיר/ה את האלבום: האמת שכבר מלא זמן לא האזנתי לו יש לי את האלבום: כרגיל, בגרסה עם הרמיקסים המוזרים
אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אממ... יש בו כמה מהשירים הכי מקסימים ולא מספיק מוערכים של הלהקה. אלבום שלעד יחיה בצילו של ANATO ויחד עם זאת, חסר בו משהו באמת... חסר לי בו קצת... רוקיסטיות? שירים מועדפים: טוב יש את המתבקשים, אבל אני מאד אוהבת את You and I, Drowse, Teo Torriatte עובדות שידועות לכם על האלבום: הקטע של הפתיח שמהווה כביכול הרמת מסך להופעה זה בא מבריאן והוא מאד אוהב את הגימיק הזה. כל דבר שתרצו להוסיף: הדעות חלוקות לגבי האם ג'ון הוקלט שר ב"מישהו לאהוב". אני נוטה להאמין שכן. שהמיקרופון לא באמת כבוי אלא רק מונמך מאד.
 

galb1212

New member
במערכת מספיק טובה

אני חושב ששומעים אותו ואפילו שומעים ברור
 

VC820

New member
AT THE RACES

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן
אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): לא מת עליו, אין לי סיבה מוגדרת. שירים מועדפים: The Millionaire Waltz , Drowse עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף: לדעתי קווין יכלו בהחלט לוותר על הקטע האחרון בשיר You Take My Breath Away . הוא מיותר .
 

galb1212

New member
אני!

מכיר/ה את האלבום: כן! יש לי את האלבום: כן, השני שלי. אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהב, אין לי הסבר למה, יש בו משהו מיוחד והוא מזכיר לי תקופות טובות ופחות טובות בחיים שלי. שירים מועדפים:teo toriatte, somebody to love, you take my breath away, the millionare waltz. עובדות שידועות לכם על האלבום: השיר teo toriatte הוקדש למעריצים ביפן, והפזמון ביפנית הוא פחות או יותר תרגום לפזמון באנגלית. כל דבר שתרצו להוסיף: רוב השירים באלבום הזה מסמלים בשבילי תקופה מסוימת בשנתיים האחרונות, ובגלל זה הוא כל כך מיוחד בשבילי.
 

MichalEe

New member
תשובות ../images/Emo27.gif

מכיר/ה את האלבום: כן כן יש לי את האלבום: כן כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): כ(מוב)ן (ש)כן שירים מועדפים: Long Away, The Millionaire Waltz, You And I. האמת היא שכמעט רשמתי פה הכל, אבל כשאני מפעילה את הדיסק הזה במערכת - אני נוטה להעביר לשירים האלה עובדות שידועות לכם על האלבום: ? כל דבר שתרצו להוסיף: בשבוע שעבר ראיתי DVD של "לילה באופרה" ושל "יום במירוצים" של האחים מרקס ותהיתי למה קווין בעצם קראו לאלבומים ע"ש הסרטים האלה. אולי אתם יודעים? כלומר, האם זה פשוט בתור מחווה, או שהם חשבו שהסגנון של המוזיקה שלהם דומה לסגנון הסרטים של האחים מרקס?
 

7INBAR7

New member
לגבי "לילה באופרה"

עד כמה שאני יודעת בתקופת ההקלטות של האלבום יצא להם לראות יחד את הסרט ואז מישהו אמר, ואני לא בטוחה שזה היה אחד מחברי הלהקה, שהשם יכול להתאים לאלבום כי יש בו אלמנטים של אופרה וזה. אח"כ עם day at the races, הם עשו אותו כהמשך ל"לילה באופרה", ולכן בחרו גם לו שם בהשראת הסרטים. בקיצור, אני חושבת שהשמות הם יותר מקריות מאשר מחווה או סגנון דומה..
 

Teo Toriatt

New member
ושלי

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): מאוד. כמו שנאמר עומד לעד בצילו של ANATO אבל יש בו שירים מצויינים שירים מועדפים: Somebody to love, White Man, Teo Toriatt, Tie Your mother down עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף: זה האלבום הראשון שהיה לי כאלבום שהוא לא אוסף שלהם, קיבלתי אותו על קלטת מועתקת מחברה וחשבתי שכל להקה אם לוקחים את ה greatest hits שלה אז אוהבים אותה אז זה לא חוכמה... לקח לי מתחילת האלבום ועד סוף הריף הראשון של Tie your mother down להבין שכאן זה כבר תהיה התמכרות ארוכת טווח...
 

7INBAR7

New member
חח די באיחור...

מכיר/ה את האלבום: ככה יש לי את האלבום: נופ אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אני חושבת שבסה"כ אני אוהב את האלבום, אני מתכוונת לקנות אותו, אבל אני חושבת שפחות מאשר את הארבעה הקודמים... לטעמי יש בו פחות הברקות. בכל מקרה אני אדע רק אחרי שאני אקנה שירים מועדפים: good old fashiond lover boy עובדות שידועות לכם על האלבום: שהביקורות די ירדו עליו שהוא מחזור של a night at the opera. [קווין כידוע עשו אותו כאלבום המשך לאופרה ואפשר לראות את זה בשם וגם בעטיפה] כל דבר שתרצו להוסיף: מקווה שאני אופתע מהאלבום לטובה :]
 
למעלה