האם אנחנו מאבדים את הפלטפורמה שלנו?
נראה לי שהמוטו המוביל עכשיו במשרדי הפרסום והיחצנות הוא: אם אתה לא יכול להם, הצטרף אליהם. אני מרגיש שההבדל בין בלוגים לפרסומות ויחצנות מתחיל להיטשטש. כל חברה שרוצה שיאמינו לה, פותחת בלוג. מפרסמת בהון רב על גבי המדיה הכתובה והאלקטרונית, את קיומו של הבלוג. הקהל הרחב זורם והנה הבלוג הפך לאמצעי פרסום מסחרי במסווה של בלוג תמים. מה דעתכם, איך זה יראה בעתיד? האם אנו עומדים לאבד את התום ויופיו של עולם הבלוגים, לטובת ענקי המשק?
נראה לי שהמוטו המוביל עכשיו במשרדי הפרסום והיחצנות הוא: אם אתה לא יכול להם, הצטרף אליהם. אני מרגיש שההבדל בין בלוגים לפרסומות ויחצנות מתחיל להיטשטש. כל חברה שרוצה שיאמינו לה, פותחת בלוג. מפרסמת בהון רב על גבי המדיה הכתובה והאלקטרונית, את קיומו של הבלוג. הקהל הרחב זורם והנה הבלוג הפך לאמצעי פרסום מסחרי במסווה של בלוג תמים. מה דעתכם, איך זה יראה בעתיד? האם אנו עומדים לאבד את התום ויופיו של עולם הבלוגים, לטובת ענקי המשק?