יש (היה) לי מקרר סמסונג מ-2014 או 2015, שעלה בערך 10K. מאז השנה השלישית בערך, החלו להצטבר נוזלים במגירת הירקות ומתחת לה. במהלך הקיץ-אביב היה צורך לרוקן נוזלים בתדירות יומיומית. במהלך החורף היו מצטברים גושי קרח ענקיים בדופן האחורית (ואז לא היתה בעיה של נזילת מים, עד לאביב הבא).
לפני שנתיים בערך יחידת המקפיא חדלה לעבוד. טכנאי שביקר אמר שחבל לתקן, עדיף לרכוש מקרר שהוא לא סמסונג. רצוי שארפ. כעבור חודשיים המקפיא חזר לעבוד באופן עצמאי.
ואז לפני חודשים אחדים המקרר שבק חיים. טכנאי שביקר אמר דברים זהים.
עיינתי בדיווחים על הסכם הפשרה, אני מניחה שאני לא זכאית לכלום משום שהמקרר כבר אינו מתפקד, אבל רציתי לוודא.
תודה מראש
לפני שנתיים בערך יחידת המקפיא חדלה לעבוד. טכנאי שביקר אמר שחבל לתקן, עדיף לרכוש מקרר שהוא לא סמסונג. רצוי שארפ. כעבור חודשיים המקפיא חזר לעבוד באופן עצמאי.
ואז לפני חודשים אחדים המקרר שבק חיים. טכנאי שביקר אמר דברים זהים.
עיינתי בדיווחים על הסכם הפשרה, אני מניחה שאני לא זכאית לכלום משום שהמקרר כבר אינו מתפקד, אבל רציתי לוודא.
התקלות במקררי סמסונג: היבואנית תתקן ב-95 מיליון שקל
במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד סמסונג והיבואנית סם ליין, על תקלות במקררי החברה, הוחלט על תיקון 16,600 מקררים בבתי הצרכנים. הצרכנים יתבקשו בתגובה להפסיק את הקמפיין השלילי בפייסבוק. מה הפגמים שיתוקנו ובאלו מקרים יוחלף המקרר
www.ynet.co.il
תודה מראש