האם אפשרי וכדאי?

עונה

אין לי ניסיון עם האתר אבל נתקלתי בפורום מטילים לחו"ל של תפוז בהודעות בנושא מאנשים שיש להם ניסיון - מציעה שתעשי חיפוש בפורום נושא הודעה airbnb או לחילופין בגוגל רגיל - יש ברשת טיפים איך מומלץ להתנהל בהזמנות מסוג זה.
בהצלחה
 

רן ברק2

New member
דירה בקופנהאגן.

למען הגילוי הנאות-מעולם לא גרתי בדירה שכורה בקופנהאגן.מה שאני יכול להבטיח לך שמה שאת רואה באתר-זה מה שתקבלי.הדנים הגונים וישרים כמן סרגל ויחד עם זאת הדירות שלהם צנועות בגודלן אבל מתוחזקות טיפ-טופ ונראה לי שאת יכולה לסמוך על מראה עיניך.
בהצלחה
רן.
 
האם אפשרי וכדאי?

אנחנו משפחה עם 3 ילדים בגילאים מ-9 עד שנה. חשבתי על טיול סתיו לאיזור קופנהאגן.
אני ובעלי מאד אוהבים טיולי נוף למיניהם, ונשמח לבקר בחלק זה של העולם. לפני הילדים היינו בלא מעט מקומות באירופה, והכי אהבנו את שויץ בגלל הנופים.
בגלל הילדים השאיפה היא לנסיעות לא ארוכות - בערך עד שעה או מעט יותר מיעד ליעד.
חשבתי על שכרית רכב, לינה בדירות נופש דרך אתר airbnb בכפרים קטנים שסביב העיר, להגיע סביב נובמבר כדי "לתפוס" שלכת. לבקר גם בטירות שבסביבה. האם תוכל להמליץ על תכנון משוער של טיול כזה? האם בכלל הרעיון מוצלח?
 

רן ברק2

New member
טיול משפחתי לקופנהגן והסביבה

אמא מודיעינית שלום.
הרעיון נפלא הבחירה פחות.
בזכרון יש לכם את שוייץ ובחרתם להתמקם בארץ שהמקום הגבוה ביותר מתנשא לגובה 180 מטר.
אם נתעלם מהטיעון הזה, נפלא לטייל בדנמרק.יומיים שלושה באזור קופנהאגן (מוזיאונים נפלאים,פארק טיבולי,טיול לצפון זילנד ולטירות המלכותיות)אחכ עוזבים את האי זילנד לכי וון האי פין וחצי האי יוטלנד מבקרים בעירו של הנס כריסטיאן אנדרסן,וממשיכים עד לגו לנד.
בהצלחה
רן.
 
למעלה