האם אפשר להחזיר מכשיר סלולרי שרכשתי לפני ימים אחדים?

cobehh

New member
רכשתי מ-KSP מכשיר סלולרי למבוגרים של Eco. אספתי אותו ביום ב' או ג'. כבר פתחתי אותו והכנסתי סים.
וקצת על חווית הקניה : לא הודיעו לי כאשר ההזמנה הגיעה. היו אמורים לשלוח לי sms-ים. בחנות (שהיא נקודת האיסוף) אמרו ששלחו לי כבר כמה. אבל לא שלחו ולו אחד. לא ניתן להשיג אותם בטלפון. יש אפשרות לבקש שיחה חוזרת, אבל הם אף פעם לא חוזרים. לא ניתן להשיג אותם במייל. הם לא חוזרים. בחנות קיבלתי את המוצר ללא תעודת אחריות. המוכר בחנות אמר לי שישלחו במייל הודעה כלשהי ששקולה לתעודת אחריות ואין לו מה לעשות בנדון. כאמור, אין אפשרות ליצור איתם קשר. מלבד כל אלה, המוצר נחות ולא נוח לשימוש. הוא מפיץ אור כל הזמן, ולא ניתן לשלוט בגובה הסאונד. כדי שיחדל להפיץ אור צריך לפרק את הסוללה. לפני כשנתיים קניתי מכשיר סלולרי ברמת מחירים דומה תוצרת Alcatel, שהיה מצוין ונוח לשימוש. גם אז קניתי ב-Ksp, וחווית הקניה היתה שונה כליל. אפשר היה להשיג אותם בטלפון בקלות, גם באתר המכירות וגם בכל הסניפים.
 

סתם מבקרת

Active member
רכשתי מ-KSP מכשיר סלולרי למבוגרים של Eco. אספתי אותו ביום ב' או ג'. כבר פתחתי אותו והכנסתי סים.
וקצת על חווית הקניה : לא הודיעו לי כאשר ההזמנה הגיעה. היו אמורים לשלוח לי sms-ים. בחנות (שהיא נקודת האיסוף) אמרו ששלחו לי כבר כמה. אבל לא שלחו ולו אחד. לא ניתן להשיג אותם בטלפון. יש אפשרות לבקש שיחה חוזרת, אבל הם אף פעם לא חוזרים. לא ניתן להשיג אותם במייל. הם לא חוזרים. בחנות קיבלתי את המוצר ללא תעודת אחריות. המוכר בחנות אמר לי שישלחו במייל הודעה כלשהי ששקולה לתעודת אחריות ואין לו מה לעשות בנדון. כאמור, אין אפשרות ליצור איתם קשר. מלבד כל אלה, המוצר נחות ולא נוח לשימוש. הוא מפיץ אור כל הזמן, ולא ניתן לשלוט בגובה הסאונד. כדי שיחדל להפיץ אור צריך לפרק את הסוללה. לפני כשנתיים קניתי מכשיר סלולרי ברמת מחירים דומה תוצרת Alcatel, שהיה מצוין ונוח לשימוש. גם אז קניתי ב-Ksp, וחווית הקניה היתה שונה כליל. אפשר היה להשיג אותם בטלפון בקלות, גם באתר המכירות וגם בכל הסניפים.
החוויה שלנו עם KSP בחודשים האחרונים, מאז פרוץ הקורונה, היא שונה לגמרי ממה שאתה מספר. על כל הזמנה הגיע SMS ואפילו ממש מהר, המוצר חיכה בחנות אליה הוזמן והשרות היה מצוין. ההזמנה האחרונה מהם בוצעה בשבוע האחרון. המוצר הוזמן בשעת לילה מאוחרת ולמחרת בתשע בבוקר כבר התקבלה הודעה שהמוצר מוכן ואפשר להגיע לקבלו. אגב, מדובר בשני סניפים שונים ובשניהם השרות היה למופת. וגילוי נאות, הקשר היחיד שלי לרשת הוא הרכישות מהם וסכומי הכסף שנגרעים מחשבון הבנק בגינם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
רכשתי מ-KSP מכשיר סלולרי למבוגרים של Eco. אספתי אותו ביום ב' או ג'. כבר פתחתי אותו והכנסתי סים.
וקצת על חווית הקניה : לא הודיעו לי כאשר ההזמנה הגיעה. היו אמורים לשלוח לי sms-ים. בחנות (שהיא נקודת האיסוף) אמרו ששלחו לי כבר כמה. אבל לא שלחו ולו אחד. לא ניתן להשיג אותם בטלפון. יש אפשרות לבקש שיחה חוזרת, אבל הם אף פעם לא חוזרים. לא ניתן להשיג אותם במייל. הם לא חוזרים. בחנות קיבלתי את המוצר ללא תעודת אחריות. המוכר בחנות אמר לי שישלחו במייל הודעה כלשהי ששקולה לתעודת אחריות ואין לו מה לעשות בנדון. כאמור, אין אפשרות ליצור איתם קשר. מלבד כל אלה, המוצר נחות ולא נוח לשימוש. הוא מפיץ אור כל הזמן, ולא ניתן לשלוט בגובה הסאונד. כדי שיחדל להפיץ אור צריך לפרק את הסוללה. לפני כשנתיים קניתי מכשיר סלולרי ברמת מחירים דומה תוצרת Alcatel, שהיה מצוין ונוח לשימוש. גם אז קניתי ב-Ksp, וחווית הקניה היתה שונה כליל. אפשר היה להשיג אותם בטלפון בקלות, גם באתר המכירות וגם בכל הסניפים.
לדעתי, אם פתחת את המכשיר, אבוד לך.
יקחו לך את המכשיר לתיקון ורק אם יגלו שיש שם בעיה, תקבל חדש, אך הסיכוי אפסי.
 

ladybug4NLP

Active member
KSP-כל מילה מיותר.
אל תוותר אבל צריך הרבה סבלנות
שנה טובה
 
למעלה