האם אפשר לתבוע את יבואני סמסונג בשל מקרר פגום
שלום,
קניתי מקרר מיבואני מסמסונג לפני שנה וחודש. מההתחלה המקרר עשה רעשים מטורפים, ממש בומים. היה אצלי טכנאי שפרק את המקרר והדביק מדבקות כנראה כדי לחסום את הרעש. שאלתי את הטכנאי אם זה שכיח ואמר לי שיש הרבה מקרים שמטפל בהם בגלל הרעש.
המדבקות נפלו לאחר מס' חודשים והזמנתי שנית טכנאי.
הגיע אותו טכנאי מקודם ששם מדבקות וגם לא החזיקו הרבה. הזמנתי טכנאי שלישית וביקשתי שזה לא יהיה אותו הטכנאי, הוא גם שם מדבקות.
בשבועיים-שלושה האחרונים המקרר חזר לעשות בומים והאחריות כבר נגמרה.
שוחחתי היום עם סמליין וציינתי שזהלא הגיוני שאני אזמין על חשבוני כל 3 חודשים טכנאי שישים מדבקות במקרר כדי למנוע את הרעש.
הם אמרו שהם יזמינו לי טכנאי שיבדוק את הבעיה עוד פעם ללא עלות, אבל אם ימצא שיש חלקים שצריך להחליף זה יהיה כרוך בעלות.
א. במידה ולא ימצאו שיש משהו לא תקין (כמו שטענו ב-3 הפעמים שהיו אצלי) מה אפשר לעשות? האם אפשר לתבוע את היבואן?
ב. במידה ויגידו שצריך להחליף חלק, מה לעשות? כי לא נראה לי הגיוני ש-3 פעמים היו אצלי בתקופת האחריות ולא מצאו חלק להחלפה ופתאו חודש אחרי (עם אותה בעיה) פתאום ימצאו משהו.
תודה,
שירי.
שלום,
קניתי מקרר מיבואני מסמסונג לפני שנה וחודש. מההתחלה המקרר עשה רעשים מטורפים, ממש בומים. היה אצלי טכנאי שפרק את המקרר והדביק מדבקות כנראה כדי לחסום את הרעש. שאלתי את הטכנאי אם זה שכיח ואמר לי שיש הרבה מקרים שמטפל בהם בגלל הרעש.
המדבקות נפלו לאחר מס' חודשים והזמנתי שנית טכנאי.
הגיע אותו טכנאי מקודם ששם מדבקות וגם לא החזיקו הרבה. הזמנתי טכנאי שלישית וביקשתי שזה לא יהיה אותו הטכנאי, הוא גם שם מדבקות.
בשבועיים-שלושה האחרונים המקרר חזר לעשות בומים והאחריות כבר נגמרה.
שוחחתי היום עם סמליין וציינתי שזהלא הגיוני שאני אזמין על חשבוני כל 3 חודשים טכנאי שישים מדבקות במקרר כדי למנוע את הרעש.
הם אמרו שהם יזמינו לי טכנאי שיבדוק את הבעיה עוד פעם ללא עלות, אבל אם ימצא שיש חלקים שצריך להחליף זה יהיה כרוך בעלות.
א. במידה ולא ימצאו שיש משהו לא תקין (כמו שטענו ב-3 הפעמים שהיו אצלי) מה אפשר לעשות? האם אפשר לתבוע את היבואן?
ב. במידה ויגידו שצריך להחליף חלק, מה לעשות? כי לא נראה לי הגיוני ש-3 פעמים היו אצלי בתקופת האחריות ולא מצאו חלק להחלפה ופתאו חודש אחרי (עם אותה בעיה) פתאום ימצאו משהו.
תודה,
שירי.