האם אתם בעד עונש מוות למחבלים?

GuyN2

New member
את לא ערבייה נכון?

מעניין אותי מה דעתם של בני דודינו בעניין
וכבר חתמתי על העצומה
 

NOYBH

New member
אינני ערבייה

גם אותי מסקרנת דעתם, לו הייתי ערבייה חושבת שמן הראוי היה לתמוך בכל מקרה בהחמרת הענישה עם מחבלים, גם אם לא בעונש מוות אז בטח שלא עונש בכלא הישראלי הסטנדרטי כי הכלא אומנם הוא מוסד ריצוי ענישה ושיקום לעבריינים אך לחלאות האדם המחבלים אין מקום לשיקום-הם חוזרים ואומרים שברגע שיצאו יחזרו לסורם.
חבל לכל ערבי על מחבל שמכפיש את שמו ואת שם עמו.
 
לא. כי אחרת הם יוציאו עונש מוות גם למחבלינו

עדיף לקחת לכלא או לשחרר לאלתר

ולאמר שהרגנו בצחוק

כדי לדגדג את אלוהים

מאשר להתחיל לעשו מזה עניין

על ידי הוצאות להורג
 

GuyN2

New member
אה? אתה לא ברור

שו מחבלינו?
"ולאמר שהרגנו בצחוק כדי לדגדג את אלוהים"
מה???
 
בוא נבחן את התנהגות המחבלים

המחבלים היהודים והערבים שהיו עד היום יצאו עם סיפוק די גדול

לאחר ביצוע המעשה שלהם.

השאהיד היהודי והערבי - הסיפוק שלהם מדגדוג אלוהים הקרב ובא,

על ידי המעשה שהם עתידים לבצע הוא די גדול.

בטחון מלא שאלוהים יצחק והם יצחקו ביחד איתו.

הוצאה להורג של אדם שממילא התכוון לההרג -משרתת את מטרותיו יפה מאוד.

את מטרתו ואת מטרת אלוהים הרצחני שאיתו הוא אמור לחגוג כשהוא יגיע אליו.

החיים הם האוייב הגדול ביותר של המחבל או השאהיד.

המחבל הוא שונא כל מה שזז ועף והוא לא שווה לו.

לכן

אין להוציא להורג מחבלים או שאהידים שטרם נצחו על ידי עצמם

יש להחזיר אותם לאחר תקופת צינון ושיחה אל מקום מגוריהם.

כמובן שאני בז לברוך גולדשטיין וליגאל עמיר ועמי פופר וכל מיני כאלה.

לכן אני מדבר ככה.

המחבל הוא בדרך כלל חסר אחריות . הוא לא יודע איך לחיות. הוא יודע רק דבר אחד,

איך למות ולהמית אחרים. בלבד.
 

GuyN2

New member
לא כל מחבל מתכוון למות

חלקם הגדול מתכוון להיכנס לבית ההבראה שאנחנו קוראים לו "כלא" ולצאת עם תואר ראשון
ותגיד, אתה אמיתי עם המשפט הזה שלך? :

"יש להחזיר אותם לאחר תקופת צינון ושיחה אל מקום מגוריהם."

מה הם עשו, הפריעו למורה בשיעור??? הם רצחו חפים מפשע!!! אתה לא נורמלי!
 
כל מחבל מוכן למות.

אך אחד לא חושב על תואר ראשון בזמן פיגוע או מלחמה.

אני בכל אופן לא תכננתי ככה את עתידי.


חוץ מזה. השיטה של ללכת ולהרוג היא שיטה אלימה.

אחרי שהוא עשה מה שעשה. בשליחותו של אלוהים.

כמובן שהאגו שלו עלול לגדול אם הוא לא נהרג. הוא גם יחשוב שאלוהים עציל אותו מאויביו.

אני חושב שלא צריך לבזבז דקה על אנשים כאלה.

כל מחבל ערבי, צריך לשחרר אותו. תראה איך ישראל שחררה בלי כל תמורה מחבלים.

זה אומר שלא צריך להשקיע שום אנרגיית כליאה עבורם.

מה שאני כן בעד שמחבל יהודי כמו יגאל עמיר, שהוא משלנו, ורצח אחים משלנו,

באדם כזה נטפל טוב טוב. הוא יישאר בכלא. .
 

GuyN2

New member
אתה יודע מה

בא לי לאחל לך שאתה או אחד מקרוביך יפגעו ממחבל ששוחרר, אולי אחרי מקרה כזה תשנה את דעתך...
אבל לא אאחל לך דבר כזה, כי הקרובים שלך לא אשמים בדעותיך ההזויות
רק תזכור את מה שאמרו חז"ל: המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים
 
אני מבין אותך היטב

ברור לי שאתה לא מאחל את זה לי ואני בוודאי לא מאחל זאת לאיש.

בתלמוד כתוב ש"ארץ ישראל נקנית בייסורין".

אז מה זה אומר, , שכותב המשפט הזה היה אכזרי? שהוא ריחם על אכזרים?

אלא מה? מניין מגיעים הדברים לידי "איחולים" כאלה?

כשכתוב ש"ארץ ישראל נקנית בייסורין" ,

אז כל סוג של ייסורין יהודיים צריך להעלות על הדעת:

א. שחרור מחבלים רוצחים.

ב. מלחמה שמפסידים בה.

ג. אכזבות בקנה מידה לאומי יהודי.

ד. חתימת הסכם שלום עם אירגוני טרור. יהא טיבם אשר יהא.

כי התרגלנו אנחנו אצל היהודים:

א. שכל מלחמה היא נצחון יהודי בטוח. שים לב ללקסיקון שבו אנחנו מדברים.

ב. הרגשת לאומיות וגאווה לאומית. זה לא עולה בקנה אחד עם המשפט ההוא בגמרא.

(סוף חלק א')
 
לרחם על אכזריים

אישית אני יכול לאמר לך שאני שונא את המשפט הזה.

"המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים"

זה משפט לדעתי שיש בו פגם. כי אין דרך ברורה לאמר בוודאות

מי הוא אכזר ומי הוא רחמן בסוגיות פוליטיות מורכבות כמו הסכסוך הערבי יהודי.

תראה כמה סכסוכים משפחתיים יש בקרב יהודים על ירושות, בין אחים , למשל.

שם המשפט הזה לא קיים. פתאום כשיש דיון פוליטי המשפט הזה צץ.

אני מתעב את המשפט הזה במישור הפוליטי.

(סוף חלק ב')
 

GuyN2

New member
זה פשוט מאוד. הרחמן הוא היהודי והאכזר הוא...

הערבי.
הערבי רוצח חפים מפשע - תינוקות, ילדים, גברים, נשים, זקנים - בני עמו ומשפחתו גאים בו, מנהיגיו נותנים לו ולמשפחתו מענקים כספיים.
היהודי בתגובה מרסס גרפיטי על מסגד ומצית אותו - בני עמו מגנים אותו ואת המעשה שלו, הממשלה שמה אותו במאסר.

זאת התבנית הקבועה.
עכשיו ברור לך מי הוא הרחמן ומי הוא האכזר?
 

רפאל2001

New member
אתה לא רציני

א.זה לא משנה מה המחבל חשב אלא מה שיצא

ב.צריך לעשות עונש מוות בשביל להרתיע אחרים
ושוב לא אכפת לי מה הוא חשב
שיחשב לגיבור ושאהיד
העיקר שלא יהיה בעולם הזה

ג.אתה צודק,אין טעם לכלוא
אבל להרוג אותם יש טעם
כדי להרתיע
 

רפאל2001

New member
יש אנשים שחושבים שלהרוג אותם זה פרס בשבילהם

אני יודע שזה נשמע טירוף.

אגב, זו הסיבה שאני קורא לעצמי חולה רוח.

כי כדי לפתור כמה שאלות בנושא היהודי ערבי ,

מגיעים למסקנות מטורפות, כמו זו שבכותרת.

לכן התשובות שלי , בני החמוד והחביב והמקסים, אליך הן:

א. זה באמת לא משנה מה המחבל חשב -

צריך לשחרר אותו חי או מת בחזרה.

סוגיות של אסירים פלסטינים הם מפריעים לסדר היום הישראלי.

פשוט לשחרר . את כולם.

ב. עונש מוות אינו מרתיע מחבלים. להחזיר לאלתר.

ג. אם יש ערבים שחושבים שמפגע בטחוני המשוחרר יהיה חבר שלהם למחרת,

לדעתי , יש להם טעות. כמו שיגאל עמיר אינו חבר שלי אלא אוייב שלי.

אני זוכר שהיו פעם בחירות בישראל שרצו שיגאל עמיר יהיה ראש מפלגה חדשה.

מה היתה נותנת לי המפלגה שלו? מצע של רצח יהודים שלא סוברים כמו יגאל עמיר.

ד. חיים - חיים -חיים - זה היעד שצריך להיות במזרח התיכון.
 

רפאל2001

New member
חהח

א.עדיף מת
ב.לא נורה ערבי רוצח טוב הוא ערבי רוצח מת
ג.אז להעיף את כל המםלגות הערביות כדי שלא יהרסו את המדינה
ד.חים של ערבי רוצח=לפחות 2 ישראלים הרוגים
ואם אתה זוכר את הפקטור 1=133 שלך אז החיים שלך הופך ל-מוות-מוות-מוות-ליהודים
 

רפאל2001

New member
אל תדאג

תזכיר לי עם מי אנחנו נלחמים ?
עם עם ששולח כל אחד שמסכים להתפוצץ אצלנו
כל אחד מאיתנו שיגיע אליהם
יחטוף על הראש ולא יצא חי
אין טעם אפילו לדבר על שחרור מחבלים שרצחו

http://he.wikipedia.org/wiki/הפיגוע_באיתמר_(2011)

http://he.wikipedia.org/wiki/הלינץ'_ברמאללה

ועוד רבים אחרים:
http://he.wikipedia.org/wiki/טרור_פלסטיני

להם יש רוב מוחץ בנושא להרוג להרוג ו...להרוג
 
למעלה