האם אתם מזמינים משלוחים ( הכוונה לפיצה, בורגר וכיוצ"ב )

DANIAVNI

Well-known member
האם אתם מזמינים משלוחים ( הכוונה לפיצה, בורגר וכיוצ"ב )

אני לא מזמין מהסיבות הבאות :
1. ראשית המחירים נראים לי הזויים ( אני מבין שלמי שמכין יש הוצאות ובכ"ז לי זה נראה הרבה )
2. כשהמחיר כזה גבוה הרבה מנות האוכל המוכן הזה אחרי 40 דקות כבר מתיישנות
( חבל שלא נותנים אופציה לפיניש בייתי כמו לתת לפיצה עוד 5 דקות....)
3. מרתיח אותי נושא הטיפ לשליח
אם תסתכלו על מחירי משלוחים לעומת מחיר לאיסוף עצמי המחיר גבוה יותר
אז לא מספיק שזה ממש הרבה כסף עכשיו עוד תן טיפ לשליח
המחשבה שיצאתי מניאק מרגיזה אז עדיף כבר לא להזמין לחלוטין.
 

אספרסו2

New member
יש גם את סכנת ההדבקה

שאסור לזלזל בה.הן בתהליך הכנת האוכל,אריזתו וכל מי שנגע במשלוח בדרכו.
מסוכן מאד.
גם בימים כתקנם היתה בעיה עם רמת ההיגיינה ועל אחת כמה וכמה כעת.
 

DANIAVNI

Well-known member
הם אומרים שהם מאוד מקפידים על הגיינה


 

אספרסו2

New member
מכיוון שאף אחד

בשרשרת ההכנה והמשלוח אינו מוסמך ומבין בתחום הרי שאין לך מה ולמי להאמין.
מאכלים קרים או מאכלים מורכבים הייתי שולל על הסף.
בקשר לפיצה-בקרטון לגעת רק עם כפפות,לפתוח ואז להוריד כפפות לחטא ידיים,להכניס את הפיצה לתנור שחומם מראש לפחות ל 120 מעלות ל 4-5 דקות וזה אמור להספיק.
 

DANIAVNI

Well-known member
אני מכין פיצה מצויינת משיבולת שועל

לא צריך טובות של פיצריות
 

trilliane

Active member
מנהל
לפעמים. המחירים רגילים, ואנחנו לא נותנים טיפ אם שילמנו משלוח

בקיצור, הכול רגיל, למעט פחות מגע עם השליח. אנחנו לא מזמינים מאכלים "רגישים" אבל זה היה נכון גם בעבר, בלי שום קשר למגפה...
 

trilliane

Active member
מנהל
מגע פיזי מובן שאין (אבל זה לא שהתחבקנו עם השליחים בעבר...)

זה לא אומר שאי אפשר לדבר איתם ממרחק בטוח או להשאיר את הטיפ מחוץ לדלת במקום לתת אותו ביד, למשל.
 

trilliane

Active member
מנהל
לא... כ"כ קשה לקרוא עד סוף המשפט? הוא ממש כאן מעל

 

yair_bar

New member
מנהל
היא כתבה אם שילמנו משלוח. כלומר שכשאין דמי משלוח היא נותנת

 
למעלה