האם אתם קובעים לילדים שלכם מה ללבוש?

Jen74

New member
האם אתם קובעים לילדים שלכם מה ללבוש?

אצלי הילדות כבר גדולות ובוחרות את הבגדים שלהן בעצמן. כשהולכות לקנות בגדים, אני נותנת להן לבחור מה שהן רוצות במגבלות התקציב. לפעמים הן שואלות אותי ומתייעצות אם מה שהן לובשות מתאים להן ונראה טוב. בדרך כלל אני עונה להן מה שאני חושבת ומזכירה להן שאני לא כל כך מעורה באופנת הנעורים העכשווית.
אם הילדים שלכם קטנים אתן בטח עדיין אלו שבוחרות מה לקנות ומה להלביש. האם תתנו להם כשיגדלו לנהל את הגרדרובה שלהם בעצמם? האם הילדים שלנו מפתחים טעם משלהם או שהם נגררים אחרי מה שהולך היום באופנה? האם אתם/הילדים מעדיפים מותגים וכל מה שנחשב באופנה או שיש לכם את הטעם והסגנון האישי שלכם? דברו אליי בבגדים
 
הגדול שלי רק בן 3.5, אבל

יש לו כבר העדפות משלו לגבי לבוש. הוא מוכן ללבוש רק פריטים שמתאימים זה לזה בצבע או שמצויר עליהם איזשהו גיבור על/דינוזאור/דרקון. אם אני מעונינת שילבש משהו אחר צריך שיהיה מצורף לדבריי טיעון ממש משכנע :)
 

Jen74

New member
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif אני מכירה כמה ילדים כאלה

שמגיל קטן מאוד כבר יודעים טוב מאוד מה רוצים ללבוש ולא מוכנים שיגידו להם איך להתלבש.
 
מאחר ואצלי הם רק בנים,אני חושבת שיש הבדל|טמבל

לא מעניין אותם במיוחד הביגוד,אולי לפעמים תהיה איזה חולצה שהשלישי בן 5 לא ילבש בשום אופן כי מצוייר עליה ציור שעבר זמנו (בכל זאת מעבירים חולצות,כמו למשל טוייטי.)אבל הגדול למשל בן 11,בכלל לא מעניין אותו לבוש,כזה מהשלומפרים לשני בן ה-8 בכל זאת יש בעיה של רגישות יתר,אז הגרביים צריכות להיות בלי תפר,הגופיה בלי פתק,ועוד כל מיני שיגעונות קטנים,אבל לומדים את השיגעונות ומסתדרים
 

Jen74

New member
דווקא יוצא לי לראות בנים שמאוד מחשיבים

את כל עניין הלבוש והתסרוקת. לא כולם אבל חלקם. נורא חשוב להם הג'ל קוצים בשיער, חולצה בצבע כזה או אחר אבל ממש בשום אופן לא צבעים של בנות.
 
הפ בוחרים לבד, גם בחנות . אני לא קונה לבד

כמעט כלום. היא בת 10 וחצי הוא בן 4 ושלניהם יש טעם משלהם. יש דברים שאני לא מוכנה (נעלי עקב, מכנס נמוך שהחריץ מציץ)אבל באופן כללי אין חילוקי דיעות רבים על ביגוד.
 
למעלה