האם בדיקה של דוחות תנועה באינטרנט זה כמו הודעה?

האם בדיקה של דוחות תנועה באינטרנט זה כמו הודעה?

אני נמצא על סף הנקודות של שלילה.
אני מפחד שכבר יצא לי קנס על מהירות גבוהה, אבל עד כמה שידוע לי, כל עוד לא קיבלתי הודעה על כך שיש לי שלילה, אני כאילו לא יודע, ויכול להמשיך לנהוג.

יש אתר באינטרנט שאפשר לבדוק בו האם יש קנסות משטרה פתוחים. השאלה מה יקרה אם אני אבדוק באתר הזה האם יש לי קנס או לא. האם זה אומר שקיבלתי את ההודעה, ואם אמשיך לנהוג יגידו לי שנהגתי בשלילה?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא תקבל דו"ח על נהיגה בשלילה

מאחר ואין לשוטר שום הוכחה שידעת על השלילה אבל לא כדאי לך להתעסק עם זה
השוטר יכול להודיע לך במקום על שאתה פסול נהיגה ולהפסיק לך את הנהיגה ותאלץ להמשיך עם נהג מחליף או להזמין גרר, במקרה הטוב השוטר יהיה רחום ויאשר לך שעתיים נהיגה עד הבית.
ולכן כדאי שתבדוק את הדברים (יתכן שכדי להתחיל את הפסילה אתה צריך להפקיד רשיונך ואם לא תעשה זאת אתה חשוף להורדה במשך שנים.
 
תודה! עוד שאלה. מה הסיכוי שהמשטרה עשתה לי מארב?

יש מחסום צבאי שאני עובר בו כל בוקר. כשקניתי אופנוע, יום אחד במחסום הצבאי עמד שוטר תנועה שאמר לי לעצור בצד, ונתן לי שלילה על נהיגה על אופנוע בלי רישיון.

השלילה כבר נגמרה, וגם עשיתי רישיון לאופנוע. פתאום שנפלי לי האסמון שמאז שאני ילד אני עובר כל בוקר במחסום הזה בדרך לבית ספר, ואפילו פעם אחת לא ראיתי שם שוטרי תנועה!. וגם אף פעם לא עצר אותי שוטר תנועה לבדיקה בלי שעשיתי עבירה. איך השוטר ידע בדיוק לעצור אותי אז?? גם אני נזכר בפרטים, הוא לא ביקש ממני מיד רישיון, אלא אמר לי לעצור בצד, ורק אז ביקש רישיונות. כאילו הוא ידע מראש שמשהו לא בסדר איתי.

יש לי כמה שכנים שהם שוטרים. מעניין אותי האם אחד מהם בדק את השם שלי במחשבים במשטרה, וגילה שאין לי רישון לאופנוע, ואז סיפר לשוטרים האחרים שיבואו לתפוס אותי.

נשמע לכם הגיוני? האם שוטרים ישקיעו כל כך הרבה מאמץ כדי לתפוס מישהו בלי רישון לאופנוע? האם שוטרים בכלל יכולים לבדוק האם יש למישהו רישיון נהיגה?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אל תיקח זאת אישית

שוטרים לא מספרים לחברים שלהם, שוטרים בודקים נהגים בדיקה אקראית, תמיד קודם מורים לנהג לעצור בצד כדי שלא יהווה הפרעה או סיכון לתנועה ורק לאחר מכן מבקשים רשיונות, שוטרים בהחלט יכולים לבדוק אם יש למישהו רשיון נהיגה ולכן לא חובה לשאת עלייך את הרשיון, לשוטרים יש דרכים לבדוק דברים רבים, זכורני שפעם עצרתי תייר שדיבר רק אנגלית ולא הבין מילה בעברית ונסע ברכב שכור, והראה לי רשיון אמריקאי כשר למהדרין, ולאחר בדיקה של כמה דקות פניתי אליו בשמו העברי, אמרתי לו שיתקשר לאשתו (ומסרתי לו את שמה) בישוב בדרום שתיקח את ביתו (ומסרתי לו גם את שמע) מהגן כי הוא לא יגיע בזמן מאחר והוא פסול מהיגה בישראל ומרגע זה הוא יורד מהרכב ומפסיק לנהוג, ופתאום הוא גם למד עברית....
 

Ccyclist

Well-known member
אני מניח שכל זה מלוחית הרישוי

אצלנו כל זה נקרא NAPR ויש מלא תוכניות על נהיגה גרועה שהשוטר ראה הכל מהמסך בניידת.
&nbsp
אישית מאד מפתה לעבור את ביקורת הגבולות על הדרכון הבריטי ולקבל את המחיר שכתוב באתר ההשכרה, אבל החוק אומר שחייבים להכנס על הישראלי ולשלם 20% מע"מ. בעבר הרחוק התארחתי באיזה מקום שהציעו לי מיוזמתם שאראה את הבריטי, אבל כיום דורשים את ספח הנחיתה שמראה את הרקע מהדרכון.
 
למעלה