בגדול ובלי להיכנס ליותר מידי פרטים, בכל כנף יש מיכל דלק הנקרא surge tank (חוץ מהמיכל הראשי). כאשר מיכלי הכנף הראשים מתמלאים יתר על המידה הדלק העודף זורם אליהם, ויש באפשרותו לחזור למיכלים הראשים כאשר מתפנה בהם מקום.
לפעמים זה עדיין לא מספיק וגם מיכלי ה surge מתמלאים, ואז קורה מה שרואים בתמונה. מתחת לכל כנף ישנו פתח המאפשר לעודף הדלק לפנות את מקומו.
"אבל דלק יקר, אז למה ממלאים את המיכלים יתר על המידה?"
לא יודע את פרטי המקרה הספציפי, אבל יש כמה סיבות:
1. לא מילאו את המיכלים עד הסוף בכוונה. יכול להיות שבעת התדלוק הדלק היה קר. כאשר הדלק מתחמם הנפח שלו מתרחב.
2. מחיר הדלק לא אחיד. אם הדלק בשדה X יקר יותר מהדלק בשדה Y לפעמים החברה תעדיף לתדלק את המטוס גם לטיסה חזור.