האם גבר מתמכר למין כי אישתו לא מספיקה לו?

התמכרות למין אינה תלויה במין טוב או לא עם בן או בת הזוג

בכל מערכת יחסים זוגית יש ציפיות לגבי הקשר המיני. אין ספק שכאשר בן או בת הזוג לא עונים על הציפיות שלנו המצב הוא מתסכל ומעציב. בין זה לבין להתעסק באופן אובססיבי בפורנו, אוננות וקשרים מחוץ למערכת הזוגית יש מרחק גדול.
בהתמכרות למין אנחנו לא מדברים על קשר מיני יציב עם בנאדם אחד שהוא לא אישתי או בעלי כח אני לא מקבל את המענה הזה מהם. התמכרות למין היא כוללת שימוש ומחשבה אובססיביים ודחף בלתי נשלט. זה אומר: אני לא רוצה לעשות את הדברים האלה אבל לא מצליח לעצור את עצמי. דבר זה לא קורה רק כתוצאה מחסך במין או איכות נמוכה ביחסים המיניים.
 
האם גבר מתמכר למין כי אישתו לא מספיקה לו?

לרב, כשאני מאבחנת מכור למין אני מבקשת להיפגש גם עם האישה. לא קל לאישה של מכור למין. יש תחושה חזקה של בגידה של חוסן אמון ושל פגיעה. וכל הדברים האלה הם מובנים ומוצדקים. אך יש עוד אמונה שעולה פעמים רבות בשיחה עם נשים של מכורים למין . האמונה שהוא הולך לנשים אחרות או לפורנו,כי היא לא מספיק. לא מספיק יפה או לא מספיק נותנת לו מין או לא מספיק מעניינת . חשוב לי להבהיר כאן שאף גבר לא מתמכר למין או לפורנו כי אישתו לא מספיק יפה או שהוא לא מקבל מספיק מין בבית. אין קשר בין הדברים. גבר שהוא מכור לפורנו או מין מתמכר כתוצאה מצורך לברוח מכאב נפשי עמוק שהוא לא רוצה להתמודד איתו. ומן הסתם הכאב העמוק לא נובע מכך שהחזה של אישתו לא מספיק גדול או שהיא לא מוכנה לעשות איתו את הדברים שהוא רואה בפורנו. רב המקרים הכאב שלו נובע מפגיעה עמוקה שחווה בילדות.פגיעה שגרמה לו לתחושה של חוסר שייכות וערך עצמי נמוך.
 
למעלה