האם גרמתם לפיטוריו של אדם?

האם גרמתם לפיטוריו של אדם?

הרבה פעמים כשיש נותני שירות גרועים במיוחד - אנחנו מתלוננים.
לפעמים זה כדי להוציא את הכעס על הסיטואציה ולפעמים זה כי באמת אנחנו חושבים שהאיש לא מתאים למשרתו.
האם יצא לכם פעם להתלונן עד כדי כך שפיטרו את האיש?
אם אתן מכירות היכרות אישית את האיש וקבלתן שירות גרוע -האם הייתן מתלוננות?
אני נמצאת בסיטואציה של הכירות אישית, אבל את השירות הטוב והראוי לא מקבלת....
מתלבטת מה לעשות----
 
לא ידוע לי שפטרו מישהו כי התלוננתי

ואני מהמתלוננים .......ומאידך יודעת גם להחמיא כשצריך....
לא יצא לי לקבל שירות גרוע ממשהו מוכר (אישי), זה בדרך כלל אמור להיות ההיפך לא?
הייתי לוקחת לשיחה בארבע עיניים את נותן השירות ונותנת לו להבין שאת לא מרוצה ואולי להבין מאיפה זה נובע.....אולי זה בגלל שמכירים אותך אז מחפפים?
 
כן, אבל לא בדיוק נותן שירות

כשהייתי בתיכון גרמנו לפיטורין של אחת המורות.
אז היינו בטוחים שהגיע לה, היום אני כבר לא כל כך בטוחה.
לדעתי, אם את מכירה אישית, אולי כדאי לדבר איתו?
 

עדיקים

Active member
לא חושבת שגרמתי לפיטורים אבל

אם אני לא מרוצה בצורה קיצונית ברור שאתלונן והתלוננתי. לא מוכנה לקבל שירות גרוע.
אם את מכירה אישית את נותן השירות אולי כדאי לך לפנות אישית לנסות לפתור הבעיה, אם היא לא נפתרת הייתי מתלוננת.
למה לדעתך יפטרו? אולי רק יקבל נזיפה וידאגו שתקבלי שירות טוב יותר.
 

debby12

New member
מנהל
האמת שקרה פעם בעקיפין

וזו לא הרגשה נעימה. לא דובר בנותן שירות אלא במישהו שהיכרתי אישית. לא יכולה לכתוב יותר
. אבל בוודאות לא הייתי הגורם היחיד, אלא ה"קש ששבר את גב הגמל"

במקרה שלך -- חסרים פרטים במה ששאלת. היתה לך רק אינטראקציה אחת איתו או שאת מקבלת ממנו שירות או יחס גרוע שוב, שוב ושוב? אם מדובר רק באינטראקציה אחת שנגמרה כבר - אפשר לנסות להתמקד בלתקן אותה וזהו [הרי לא תסבלי מחוסר המקצועיות שלו יותר...]

אם את מכירה אותו - את יכולה לנסות להוציא ממנו יחס נאות, לא?

אם את לא מצליחה לקבל את מה שלדעתך מגיע לך אחרי זה, לדעתי זה בסדר להתלונן. לא ברור לי למה את חושבת שאם תתלונני הוא יפוטר. נדמה לי שלא מפטרים מישהו כל כך מהר..... [אבל אולי יש יותר פרטים בסיטואציה שלא פירטת]
 

mykal

New member
לא כתבת על איזה שירות מדובר

והאם הוא נותן השירות היחיד במקום.
אם הוא לא היחיד היתי פשוט פונה למיהו אחר,
ומנסה לקבל שירות ראוי ממנו.
אם הוא היחיד --הייתי אומרת את מה שמרגישה,
ולא מתרה שאתלונן אבל בהחלט מתלוננת.
את השירות לא מקבלים בחינם, אלא משלמים עליו,
והמוטו שלי בענין הזה--"בעד הכסף שלי אני גבירה"

אם הוא לא רוצה שיפטרו אותו שיעבוד כמו שצריך --
אלא אם יש נסיבות חיים מקלות ואז הייתי מתחשבת.
 
עונה לכולכן

אני יודעת שזה עשוי להביא לפיטורים כי שמעתי מגורם שלישי (שלא היה מודע להיכרות שלי) שיש לגביו תלונות קודמות.
ואפשר לומר לקוח שאני משמעותי שיקשיבו לו.....

האמת, לרגעים חשבתי היום שאולי בכלל מדובר בבעיה רפואית אחרי שקבלתי תשובות על משהו מיום חמישי בסגנון "אני לא זוכר מה בדיוק ביקשת..." וגם "דווקא עשיתי ולא זכרתי ביום חמישי להגיד.... התבלבלתי...."
 

debby12

New member
מנהל
הייתי מנסה דרך ביניים

מאחר שעולה ממה שתיארת שיכול להיות שאין פה שום זדון אלא שהאדם חסר יכולת למלא את תפקידו...

הייתי פונה לממונה עליו ומסבירה שאת לא מרוצה מהשירות ומבקשת להחליף נציג שירות/מבקשת שמישהו אחר יטפל בך מעכשיו [אם הבנתי נכון יש לך קשר הולך וחוזר עם האדם הזה]. אם את באמת לקוח משמעותי - אז ירצו שתהיי מרוצה ויתנו לך מישהו אחר. וככה גם יצאת לא מתלוננת עליו באופן אישי חזק מדי, וגם פותרת את הבעיה שלך....
 

mykal

New member
אני מבינה שאת נזהרת

מלתת פרטים.
אבל הנה כתבת שכנראה יש בעיה שלא ידעת עליה,
ואולי הוא בכלל בלחץ מהאיום לפטר אותו.
ואז האלה כמה את בקשר איתו? יש מצב להזמין אותו לכוס קפה,
ובשעה רגועה לומר שיש בעיה ואולי אפשר לעזור לו--אבל בעבודה
הוא צריך לתת את ה-100%.
אולי יש אשה חולה בבית? אולי יש בעיות אנושיות.
כיון שאת כ"כ מתלבטת סימן שזה נוגע לך,
כדאי לפתוח דברים--כדי להרגיש שעשית את הכי טוב בלי
לפגגע אבל גם לא להפסיד את מה שמגיע לך כשרות.
 
תודה על התגובות

ב"חיים האמיתיים" קבלתי עיצה של להתלונן ולגמור עם זה ודי כי השירות הגרוע משליך גם על התוצרים שלי.... שהרגיש לי כפתרון קיצוני...קשה לי עם המצפון שמשהו יאבד את הפרנסה בגללי לכן אני חושבת שבעצתכן אנהל שיחת הבהרות ולמה אני מצפה ואנסה לגשש מה מחוץ לעבודה מפריע לעבודה..... תודה על התשובות המתונות.
 
למעלה