אבל למה לוותר בקצה השני?
הרי כשאתה במישור, לא כל שכן בירידה, 11 נותן לך מהירות גבוהה?
נחשב את הקצוות:
53/11=4.82, 39/28=1.39
לאחר החלפת הקסטה
53/13=4.08, 39/29=1.35
לעומת זאת אם תחליף קראנק לקומפאקט תקבל
50/11=4.55, 34/28=1.21
כלומר החלפת הקראנק תביא אותך לטווח גדול יותר - משני הקצוות! - מאשר החלפת הקסטה.
הטהרנים יספרו לך שיש יותר פערים בין ההילוכים - "חורים" - אבל לרוכב חובב זה כל כך זניח, אין לך צורך ביחס העברה אופטימאלי עד לרמת דיוק כזו.