האם הלקוח תמיד צודק?
מה אתם אומרים: מי מחליט מהו הערך, מה הטיב ומהי האיכות של שירות שאני מקבלת כלקוחה? האם זו אני הלקוחה? האם בעל המקצוע הוא המוסמך להחליט? למה אני שואלת? כי relax ואני מתדיינות בנושא הזה כבר שלושה ימים. הזמנתי אצלה עבודה, אני מרוצה מהעבודה, אבל הייתי צריכה לעשות בה שינויים שיתאימו לצרכים שלי. היא לעומת זאת לא מרוצה מהשינויים, כי היא טוענת שהעיצוב התקלקל בעקבות השינויים. ומה במקרה הבנאלי יותר שבו מישהו מזמין שירות ולא מרוצה ממנו? איך מחליטים מהו הטיב של השירות שקיבל אם אין שום מדד אוביקטיבי שיכול להעיד על כך (כמו טעם אישי לדוגמא?)
מה אתם אומרים: מי מחליט מהו הערך, מה הטיב ומהי האיכות של שירות שאני מקבלת כלקוחה? האם זו אני הלקוחה? האם בעל המקצוע הוא המוסמך להחליט? למה אני שואלת? כי relax ואני מתדיינות בנושא הזה כבר שלושה ימים. הזמנתי אצלה עבודה, אני מרוצה מהעבודה, אבל הייתי צריכה לעשות בה שינויים שיתאימו לצרכים שלי. היא לעומת זאת לא מרוצה מהשינויים, כי היא טוענת שהעיצוב התקלקל בעקבות השינויים. ומה במקרה הבנאלי יותר שבו מישהו מזמין שירות ולא מרוצה ממנו? איך מחליטים מהו הטיב של השירות שקיבל אם אין שום מדד אוביקטיבי שיכול להעיד על כך (כמו טעם אישי לדוגמא?)