האם המנהל באמת זוכה בפרסים?

aaa123

Member
האם המנהל באמת זוכה בפרסים?

אני הפסדתי למנהל בטורניר קבוע בסוליטר על כסף שאפו.. צפיה בפרופיל של המנהל מראה שהוא זכה. 5 פעמים במקום השני בסוליטר ו5 פעמים במקום השלישי 3 פעמים במקום השלישי במהג'ונג ו3 פעמים במקום השני 5 פעמים במקום השני בפול 9 כדורים פעמיים במקום השני בנאונים מתפוצצים פעמיים במקום השני בפירמידה פעם אחת במקום השלישי בפינבולידה פעם אחת במקום השני במלך ההקפצות פעם אחת במקום הראשון ופעם אחת במקום השלישי בצלף כורסא. אני תוהה אם מקום שני או שלישי משמעותו פרסים כספים כי לפי מה שהבנתי בתחרויות רק המקום הראשון זוכה בכסף שאפו. אם הבנתי נכון הטורניר בו המנהל זכה במקום הראשון בפרס כספי היה רק לצורך בדיקה ובמציאות לא היה נגדו יריב.
 

AG151

New member
ממש לא !

א. כל הזכיות שלי הם בכסף שאפו . ב. שיחקתי במשחקים האלה עוד לפני שהאתר נפתח והנתונים נשמרים . ג. אני לא מסוגל להפסיק לשחק במשחקים ! אני פשוט נהנה ! ! !
ד. אני לא משחק בכסף אמיתי . ה. יש איסור על המנהל להנות ממשחקי שאפו ? ו. כל המשחקים שאני משחק הם לצורך בדיקה בלבד . בהצלחה לכולם !
 

aaa123

Member
אכן מותר לך לשחק

גם אני לא משחק על כסף אמיתי וקיוויתי קצת להרוויח כסף שאפו ממשחקי קבוע בסוליטר אחרי שנסיון קודם הראה שלמרות שאף פעם לא קיבלתי את הבונוס המקסימלי הרווחתי שאפו במשחקי קבוע בסוליטר. ב50 המשחקים האחרונים יש לי רק 23 נצחונות על היריב כאשר ב50 המשחקים שלפניהם היו לי 31 נצחונות על היריב ,ולא נראה לי שהרמה שלי ירדה כי ב50 המשחקים האחרונים היו לי 22 משחקים שניצחתי את המחשב(כלומר הורדתי את כל הקלפים) כאשר ב50 המשחקים שלפניהם היו לי 20 נצחונות על המחשב. הבעיה היא שבמשחק שאני מוביל בו בדרך כלל(איקס פלוס וואי) אין לי כמעט יריבים ,ובטורניר האחרון ברמת מתמלא באיקס פלוס וואי השקעתי 1020 שאפו בנסיון לשבור את שיא האתר(והשגתי 1718) והיה לי רק יריב אחד שהשקיע 40 שאפו(כלומר הרווחתי רק 40 שאפו). בטורניר הנוכחי באיקס פלוס וואי השקעתי 80 שאפו,ונכון לרגע זה אין לי אף יריב.
 
אם הוא אומר שלא...

אני נוטה להאמין לו. ואני גם לא רואה סיבה שהוא לא ישחק בכסף שאפו.
 
למעלה