846
Active member
האם אתה חושב ש 7 דקותאבל למה מופעלות מפרקיות בכל 20 דקות?
כמו בקווים 164,274 ודומיהם? אינך חושב שאוטובוסים רגילים שיצאו בכל 13 דקות במקום מפרקיות בכל 20 דקות, ישפרו את השירות שניתן לנוסע? היית מעלה על דעתך למשל לכסח את התדירות של קו 5 בתל אביב, ולהכניס בו מפרקיות? האם זה היה הופך את השימוש בו לנוח יותר? חובבי המפרקיות (שהם רוב כאן, לצערי) טוענים שהשימוש במפרקית הוא הכרח לקווים עתירי נוסעים. אך העובדה כי מפרקיות נמצאות בשפע בקווים בעלי תדירות בינונית, מוכיחה כי היותם כאלה נובעת מתדירות לא מספקת. נוח לדן להוציא קו קריטי ומרכזי כמו 61 פעם בעשר דקות, ולגלגל את האשמה לפתחה של עיריית תל-אביב: "זה לא בגללנו, זה בגללם". לשאלה מדוע יותר מארבע שנים לאחר החלפת צי האוטובוסים בקו, לו"ז הקו טרם תוגבר, אין תשובה.
בנסיעה של שעה וחצי הן משמעותיות? ובכן כנהג אני אמור לך שלא... ההשוואה שלך לקו 5 היא לא נכונה, קו 5 הוא עירוני טהור שמשרת נוסעים בקטעים קצרים ואיתו קווים 274,164 הם פרבריים בעלי אופי אחר. בכל מיקרה בקו 274 יש תיגבורת בשעות הבוקר מכיוון רחובות וראשל"צ וחלקו מבוצע ע"י אוטובוסים קצרים. אחה"צ מהאוניברסיטה משעה 12:15 ועד 14:00 כל 15 דקות ואחרכך כל 10 דקות ואחרכך כל 8 דקות,10 דקות ואחרכך 15 דקות ו 30דקות מאוחר. אז נא לבדוק לו"ז לפני שמשמיצים קו זה או אחר.