האם הפעילות מהרצליה תועבר למגידו?
קראתי שלאחר שחלופות להרחבת מנחת עין שמר, או הקמת שדה תעופה קטן באזור עין שמר וגם בחיפה נפלו, שהוצע להעביר את הפעילות למגידו מה שיצר תמ"א לשטחי בינוי של מעל 32,125 מ"ר למתקנים השונים (בית ספר לטיסה, טרמינל קטן, מתחם מטוסי ריסוס ועוד) ושיוכלו לנחות בו מטוסים של עד 50 נוסעים ומשקל 20 טון וזה עוד אחרי שדחו את ההצעות להקמת טרמינל בינלאומי בו. כיום בנויים בו כ5,000 מ"ר ונדרשים לקום בו עוד כ12,250 מ"ר למתקנים השונים (חלקם כהרחבות למבנים קיימים והמבנים המרכזיים החדשים יהיו טרמינל לנוסעים ומגדל פיקוח) ושאר עתודות הבנייה (14,875 מ"ר) להרחבות עתידיות. בנוסף קו הרכבת המתוכנן בין חדרה לעפולה (מסילת עירון/ואדי ערה) יחלוף צמוד לשדה מה שיאפשר תחנת רכבת לשדה.
www.megido.org.il/shda_teopa_mtzgt.ppt
קראתי שלאחר שחלופות להרחבת מנחת עין שמר, או הקמת שדה תעופה קטן באזור עין שמר וגם בחיפה נפלו, שהוצע להעביר את הפעילות למגידו מה שיצר תמ"א לשטחי בינוי של מעל 32,125 מ"ר למתקנים השונים (בית ספר לטיסה, טרמינל קטן, מתחם מטוסי ריסוס ועוד) ושיוכלו לנחות בו מטוסים של עד 50 נוסעים ומשקל 20 טון וזה עוד אחרי שדחו את ההצעות להקמת טרמינל בינלאומי בו. כיום בנויים בו כ5,000 מ"ר ונדרשים לקום בו עוד כ12,250 מ"ר למתקנים השונים (חלקם כהרחבות למבנים קיימים והמבנים המרכזיים החדשים יהיו טרמינל לנוסעים ומגדל פיקוח) ושאר עתודות הבנייה (14,875 מ"ר) להרחבות עתידיות. בנוסף קו הרכבת המתוכנן בין חדרה לעפולה (מסילת עירון/ואדי ערה) יחלוף צמוד לשדה מה שיאפשר תחנת רכבת לשדה.
www.megido.org.il/shda_teopa_mtzgt.ppt