האם הצלחתי "לעקוף" את בעיית הדיפקט עקב ביטול?
היו לי כמה בעיות והייתי צריך לבצע כמה ביטולים שהובילו אותי לדיפקט גבוה.
לצערי שוב אני נאלץ לבצע ביטולי הזמנות, אז מה שעשיתי במקום לבטל
זה פשוט לדבר עם האנשים דרך ההודעות ולעדכן אותם שהמוצר לא ישלח אליהם, וגם שביצעתי להם החזר של 100% בפייפאל.
כולם אמרו לי שזה בסדר גמור.
השאלה שלי- מכיוון שההזמנה עדיין פתוחה וגם לא סימנתי שהמוצר נשלח- מה המשמעות מבחינת איביי? (לא מעניין אותי טופ רייטד ובסט סלר)
זה משפיע עליי בצורה כלשהי?
היו לי כמה בעיות והייתי צריך לבצע כמה ביטולים שהובילו אותי לדיפקט גבוה.
לצערי שוב אני נאלץ לבצע ביטולי הזמנות, אז מה שעשיתי במקום לבטל
זה פשוט לדבר עם האנשים דרך ההודעות ולעדכן אותם שהמוצר לא ישלח אליהם, וגם שביצעתי להם החזר של 100% בפייפאל.
כולם אמרו לי שזה בסדר גמור.
השאלה שלי- מכיוון שההזמנה עדיין פתוחה וגם לא סימנתי שהמוצר נשלח- מה המשמעות מבחינת איביי? (לא מעניין אותי טופ רייטד ובסט סלר)
זה משפיע עליי בצורה כלשהי?