האם הצלחתי "לעקוף" את בעיית הדיפקט עקב ביטול?

האם הצלחתי "לעקוף" את בעיית הדיפקט עקב ביטול?

היו לי כמה בעיות והייתי צריך לבצע כמה ביטולים שהובילו אותי לדיפקט גבוה.
לצערי שוב אני נאלץ לבצע ביטולי הזמנות, אז מה שעשיתי במקום לבטל
זה פשוט לדבר עם האנשים דרך ההודעות ולעדכן אותם שהמוצר לא ישלח אליהם, וגם שביצעתי להם החזר של 100% בפייפאל.
כולם אמרו לי שזה בסדר גמור.
השאלה שלי- מכיוון שההזמנה עדיין פתוחה וגם לא סימנתי שהמוצר נשלח- מה המשמעות מבחינת איביי? (לא מעניין אותי טופ רייטד ובסט סלר)
זה משפיע עליי בצורה כלשהי?
 

Amiram_e

New member
בדקת שקבלת את העמלות של איביי חזרה?

לא איכפת לך מעשרה אחוזים מכל מוצר ששילמת לחינם?
 
לא חשבתי על האספקט הזה, אבל במקרה הזה מקום באמת בסכום מזערי

אז שווה לי לספוג אותו ולא לקבל דיפקט.
אבל אם לא סימנתי ששלחתי מעל חודש, איביי לא רואים את זה כבעיה?
 

Avalon11

New member
ביטול דרך פייפל עדיין יביא לך דיפקטים

לדעתי כבר עכשיו אם תסתכל ב seller dashboard שלך אתה תוכל לראותם (ואם לא - הם יתווספו לך בהערכה הקרובה ב 20 לחודש).
על כל העסקאות שביטלת דרך פייפל תעשה עכשיו ביטול דרך איביי עם הסיבה "לקוח ביקש לבטל" וככה גם לא ירשמו לך דיפקטים וגם תקבל את העמלות של איביי בחזרה
 
מעניין, אל הם כבר לא אותה חברה אז איך איביי יכולה לדעת

שעשיתי ריפאנד?

ועוד שאלה שטרם קיבלתי תשובה בפורום
איזה מה3 סיבות האפשריות לביטול, לא מובילה לדיפקט?
כתובת לא נכונה?
לקוח ביקש לבטל?
חוסר במלאי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הם לא אותה חברה מבחינת ניהול עסקי, המידע עדיין זורם ביניהן

הם יודעים שנתת החזר בדיוק כפי שהם יודעים שהלקוח שילם...
 
למעלה