מדליקים את הכיריים החשמליות, ממלאים את הפה מים, מפשילים את המכנסיים והתחתונים, מתיישבים בעכוז חשוף על הכיריים הלוהטות, ולא יורדים מהן עד שרותחים המים בפה.
טוענים שזה יעיל נגד קורונה, שפעת וכאבי שיניים.
כשהתחלתי לקרוא, הגישה שלי היתה - "הנה עוד מטורלל שנובח על הירח".
אבל ככל שהתקדמתי בקריאת העתירה, התהפכתי.
אמנם אני אפיקורס שמקפיד לאכול בפסח פיתה עם שרימפ בחלב אימו. אבל אם ה-"עובדות" המוצהרות בעתירה נכונות, אני בהחלט רואה את ההגיון וההצדקה שבה. בפרט אם קיימת גמישות בקביעת השנה המעוברת.
 
למה לא להקל על הציבור אם אפשר?