האם התאריך הזה טוב?

perinoi

New member
האם התאריך הזה טוב?

שאלה: פתחתי פרוייקט קבוצתי וחברתי לנוער, בתאריך 12.7.2017.. האם התאריך הזה טוב בשביל השגת המטרה? (קשרים, חברויות, נוער ובכלל יצירת קשרים והנאה חברתית של קהילה מאוחדת)
 
ההצלחה של הפרויקט מותנת בשמחה מחיבור

שלום ל perinoi שמח
על פנייתך

ההצלחה של הפרויקט מותנת בשמחה מחיבור.


הנוער היום רובו גדל בחדר אישי, טלפון אישי, מחשב אישי וחלק ניכר מהזמן הפנוי הם ממלאים בינם לבין עצמם. משחקי מחשב טלוויזיה גם כאן אישיים ואט אט נעלם הביחד, התקשורת הבין אישית. אלמנט התחרותיות מוביל להסלמה גדולה יותר באינדיבידואליזם במערכות הקשרים ולהרס המערכת החברית. רובם מאד בודדים וקשה להם חברתית.

מה יוביל להצלחת הפרויקט קבוצתי חברתי?
השמחה אותה כולנו מחפשים מגיע מאיכויות הקשרים שתצליחי ליצור ביניהם. כלומר שתופי פעולה, עשייה משותפת, שיח עגול ושוויוני יפתח אופקים חדשים ויוביל להצלחה מרובה.

יום פתיחת הפרויקט קבוצתי חברתי לנוער הינו 12 לחודש שהוא בצמצום המספר 3 המסמל בנומרולוגיה את הילד הנצחי, מטרת האבולוציה היא השגת שיווי משקל, התמזגות בין היסוד הזכרי 1 לנקבי 2 וזה נעשה באמצעות ה 3. צורת סימלו משולש שווה שוקיים שהינו סמל השלמות והכוחות היצירתיים של היקום. מאד חברותי וזקוק באופן תמידי לאנשים סביבו, אוהב לדבר על כל דבר ולהבין את הזולת. עוד מסגולתיו של המספר 3 - הוא נקרא ל"שרת" אחרים. עליו לעזור לזולת בכל סביבה הקרובה בעידוד, או בכל דרך מועילה.

כמו כן מספר דומיננטי נוסף שמשקף את יום פתיחת הפרויקט קבוצתי חברתי הוא המספר 2. מספר זה מדבר על שיתופי פעולה והרצון לפעול יחד בעבודת צוות. מספר המחפש מכנה משותף, אהבה ואמון.



 
למעלה