האם התופעה הזו מוכרת לכם
לאחרונה, יצא לי לשמוע על יותר ויותר מקרים של יחס לא הולם, ממדריכים כלפי הסטודנטים שלהם; מדריכים בהכשרה מעשית, מדריכים בסמינר הקליני וכד'.
בלמודי הטפול (לאו דווקא פסיכולוגיה) מדגישים את חשיבות הכנות, האותנטיות, האמון, אך מסתבר שסטודנטים שלא 'הזהירו' אותם בתחילת שנה על כך שכנות והתמסרות יכולים לפגוע בהם אלא צריך להיות בנאליים ולקוניים מול המדריך- "אכלו אותה" בגלל זה. מדריכים שמבקשים מהסטודנטים לשתף ולהיות כנים, לבסוף משתמשים בזה נגדם ומתנהגים בצורה לא אנושית, בטח לא כזו שמצופה מאנשי טיפול.
מאחר ששמעתי על זה מסטודנטים לטיפול בתחומים שונים, מעניין לדעת את היקף התופעה ומה עומד מאחוריה.

לאחרונה, יצא לי לשמוע על יותר ויותר מקרים של יחס לא הולם, ממדריכים כלפי הסטודנטים שלהם; מדריכים בהכשרה מעשית, מדריכים בסמינר הקליני וכד'.
בלמודי הטפול (לאו דווקא פסיכולוגיה) מדגישים את חשיבות הכנות, האותנטיות, האמון, אך מסתבר שסטודנטים שלא 'הזהירו' אותם בתחילת שנה על כך שכנות והתמסרות יכולים לפגוע בהם אלא צריך להיות בנאליים ולקוניים מול המדריך- "אכלו אותה" בגלל זה. מדריכים שמבקשים מהסטודנטים לשתף ולהיות כנים, לבסוף משתמשים בזה נגדם ומתנהגים בצורה לא אנושית, בטח לא כזו שמצופה מאנשי טיפול.
מאחר ששמעתי על זה מסטודנטים לטיפול בתחומים שונים, מעניין לדעת את היקף התופעה ומה עומד מאחוריה.