האם זאת שיטה או רק מקרה

ואתם יודעים מה הכי כואב ???

שאין לכם מה לעשות כנגד חברה מפלצתית ודורסנית כמו בזק. מנכ"ל החברה רוצה בונוס בשביל לקנות וילה בצהלה לבת שלו שהתחתנה לפני חודש , אך ש2 שניות הוא ממציא איזה שיטה שתשדוד מליונים מהלקוחות. אז מתוך 500,000 לקוחות יהיו 100 שלא יוותרו ואז יקבלו החזר - לא לאחר שבזבזו 200 ש"ח בשיחות בזק , פקסים , פרוצדורה וגיהנום שיגרום להם בפעם הבאה לשלם ולשתוק !!! אני מכירה את הפטנט של בזק ואחי דילר בחברת אינטרנט, הוא סיפר בדיוק את מה שאתם מתארים. הוא סיפר איך מדריכים את הדילרים וכך זה עובד : פותחים ספר טלפונים ומתחילים לחייג לנדפק הבא , מציעים לו אינרנט מהיר בחינם ומודם בחינם , והז לא משנה אם הוא מסכים או לא. בכל מקרה מחברים אותו !!! הדילר גוזר את הקופון. הלקוח מגלה לאחר חודש שחיברו אותו לאינטרנט ללא רצונו ומתחיל לעבור את הגיהנום. בזק אומר ללקוח אתה בטח לא זוכר ובטוח ביקשת להתחבר וגם אם לא , זה לא בעיה שלנו. לך לספק האינטרנט (הדילר) ותבקש להיתנתק - כי רק הוא רשאי לנתק אותך. אצל הספק (הדילר) כבר עברו הדרכה מדוייקת אך להכניס את הלקוח לדיכאון ולהעביר אותו גיהנום , ע"י המתנה על הקו של שעה וכו´. הלקוחות שממש לא מוותרים ומגיעים אל הדילר - מודרכים לתת להם לחכות שעתיים !!! במשרדי החברה - ששם בכוונה אין אפילו כסאות לשבת ומיים לשתות. פה - כבר הלקוח מתייאש והולך. לאחר כשלושה חודשים שבזק ממשיך לחייב - הדילר מנתק את הלקוח האומלל והוא מבחנתו גזר את הקופון. לפי דבריי אחי - מדובר פה בעבירה פלילית והיא הרבה יותר חמורה ממה שאתם מתארים פה , כי יש לו הרבה כאלה שאין להם 1,000 ש"ח מיותרים לזרוק על הרפתקאה כזו !!!
 
האם זאת שיטה או רק מקרה

החלטתי לעבור לאינטרנט המהיר בחודש מאי התברר כי לבזק אין עדין תשתית בישוב שלי למרות שצמוד לעיר ספק האינטרנט שלי הינו בזק בנלאומי, על מנת למשוך לקוחות יצאו במבצע כנ"ל גם חברת הכבלים. הייתי במסלול חודשי בבזק והודעתי להם כי הנני מתחבר לכבלים. שניתי את המסלול אצל בזק בנלאומי וכן התחברתי לכבלים. אחרי תקופה קיבלתי חשבון טלפון גבוהה, התברר כי בזק המשיכה לחייב אותי,הם טוענים שלא הודעתי להם ואני מחוייב גם אם לא משתמש בשירות, עכשו זה בבירור אצלם. אחרי 3 חודשים פניתי לבזק בנלאומי וכן לחברת הכבלים לשנות מסלול יותר זול, חברת הכבלים לא שלחה חשבון אך התברר לי כי שני החברות המשיכו לחייב אותי בסכומים גבוהים. חברת הכבלים מת"ב אומרים שהם יבדקו את זה. היום ביררתי עם בזק בנלאומי ונציג השירות הודה בפני כי אכן ביקשתי לשנות את המסלול אך הם לא שינו מאחר וקיבלו מסר "נדחה על ידי חברת הכבלים" בנתיים מחייבים אותי על סכומים גבוהים, אני מפסיד זמן, טלפונים וכו´ כולם אומרים שיבררו... האם זה שיטה או רק במקרה נפל עלי ?
 

odedg

New member
זה נראה כמו שיטה, אבל כדאי

שלום, Zה באמת נראה כמו שיטה, אבל אולי כדאי לחכות לתגובות נוספות. האם בנוסף לכל ההתקשרויות הטלפוניות יש גם תיעוד כתוב של הסכמים חתומים והודעות?
 

ענבר 77

New member
שאלה

ממה מורכב חשבון הטלפון הגבוה שלך? האם מחיוב לבזק? האם מחיוב לספק האינטרנט שלך?
 

nili02

New member
לענבר מגוב קרטין

התלונה ברורה, זהו ניסיון מכפיר לנצל לקוחות כדאי שגוב קרטין יטפלו גם במוסר הפנימי של בזק ולא רק בתלונות חיצוניות נילי פורום צרכנות וחברה פורטל BSH
 
למעלה