ואתם יודעים מה הכי כואב ???
שאין לכם מה לעשות כנגד חברה מפלצתית ודורסנית כמו בזק. מנכ"ל החברה רוצה בונוס בשביל לקנות וילה בצהלה לבת שלו שהתחתנה לפני חודש , אך ש2 שניות הוא ממציא איזה שיטה שתשדוד מליונים מהלקוחות. אז מתוך 500,000 לקוחות יהיו 100 שלא יוותרו ואז יקבלו החזר - לא לאחר שבזבזו 200 ש"ח בשיחות בזק , פקסים , פרוצדורה וגיהנום שיגרום להם בפעם הבאה לשלם ולשתוק !!! אני מכירה את הפטנט של בזק ואחי דילר בחברת אינטרנט, הוא סיפר בדיוק את מה שאתם מתארים. הוא סיפר איך מדריכים את הדילרים וכך זה עובד : פותחים ספר טלפונים ומתחילים לחייג לנדפק הבא , מציעים לו אינרנט מהיר בחינם ומודם בחינם , והז לא משנה אם הוא מסכים או לא. בכל מקרה מחברים אותו !!! הדילר גוזר את הקופון. הלקוח מגלה לאחר חודש שחיברו אותו לאינטרנט ללא רצונו ומתחיל לעבור את הגיהנום. בזק אומר ללקוח אתה בטח לא זוכר ובטוח ביקשת להתחבר וגם אם לא , זה לא בעיה שלנו. לך לספק האינטרנט (הדילר) ותבקש להיתנתק - כי רק הוא רשאי לנתק אותך. אצל הספק (הדילר) כבר עברו הדרכה מדוייקת אך להכניס את הלקוח לדיכאון ולהעביר אותו גיהנום , ע"י המתנה על הקו של שעה וכו´. הלקוחות שממש לא מוותרים ומגיעים אל הדילר - מודרכים לתת להם לחכות שעתיים !!! במשרדי החברה - ששם בכוונה אין אפילו כסאות לשבת ומיים לשתות. פה - כבר הלקוח מתייאש והולך. לאחר כשלושה חודשים שבזק ממשיך לחייב - הדילר מנתק את הלקוח האומלל והוא מבחנתו גזר את הקופון. לפי דבריי אחי - מדובר פה בעבירה פלילית והיא הרבה יותר חמורה ממה שאתם מתארים פה , כי יש לו הרבה כאלה שאין להם 1,000 ש"ח מיותרים לזרוק על הרפתקאה כזו !!!
שאין לכם מה לעשות כנגד חברה מפלצתית ודורסנית כמו בזק. מנכ"ל החברה רוצה בונוס בשביל לקנות וילה בצהלה לבת שלו שהתחתנה לפני חודש , אך ש2 שניות הוא ממציא איזה שיטה שתשדוד מליונים מהלקוחות. אז מתוך 500,000 לקוחות יהיו 100 שלא יוותרו ואז יקבלו החזר - לא לאחר שבזבזו 200 ש"ח בשיחות בזק , פקסים , פרוצדורה וגיהנום שיגרום להם בפעם הבאה לשלם ולשתוק !!! אני מכירה את הפטנט של בזק ואחי דילר בחברת אינטרנט, הוא סיפר בדיוק את מה שאתם מתארים. הוא סיפר איך מדריכים את הדילרים וכך זה עובד : פותחים ספר טלפונים ומתחילים לחייג לנדפק הבא , מציעים לו אינרנט מהיר בחינם ומודם בחינם , והז לא משנה אם הוא מסכים או לא. בכל מקרה מחברים אותו !!! הדילר גוזר את הקופון. הלקוח מגלה לאחר חודש שחיברו אותו לאינטרנט ללא רצונו ומתחיל לעבור את הגיהנום. בזק אומר ללקוח אתה בטח לא זוכר ובטוח ביקשת להתחבר וגם אם לא , זה לא בעיה שלנו. לך לספק האינטרנט (הדילר) ותבקש להיתנתק - כי רק הוא רשאי לנתק אותך. אצל הספק (הדילר) כבר עברו הדרכה מדוייקת אך להכניס את הלקוח לדיכאון ולהעביר אותו גיהנום , ע"י המתנה על הקו של שעה וכו´. הלקוחות שממש לא מוותרים ומגיעים אל הדילר - מודרכים לתת להם לחכות שעתיים !!! במשרדי החברה - ששם בכוונה אין אפילו כסאות לשבת ומיים לשתות. פה - כבר הלקוח מתייאש והולך. לאחר כשלושה חודשים שבזק ממשיך לחייב - הדילר מנתק את הלקוח האומלל והוא מבחנתו גזר את הקופון. לפי דבריי אחי - מדובר פה בעבירה פלילית והיא הרבה יותר חמורה ממה שאתם מתארים פה , כי יש לו הרבה כאלה שאין להם 1,000 ש"ח מיותרים לזרוק על הרפתקאה כזו !!!