האם זה באמת כל כך כיף

האם זה באמת כל כך כיף

הוא כיכב לא מעט בטלוויזיה, לא היה ילד שלא הכיר את דמותו, ויום אחד הודיעו לנו, ילדי הביה"ס, שהוא הולך להופיע אצלנו ולהיות איתנו יום שלם. הימים, ימי הערוץ הראשון והיחיד, והמחשבה שהכוכב בא להתארח עוררה התרגשות רבה. היום הגדול בא והוא אכן הופיע בגודל טבעי והתגלה כאדם סימפטי וחביב, ואף בילה איתנו כל אותו היום. לקראת סוף היום הוא אסף את הילדים, הסביר על מקצועו וענה בסבלנות לשאלות שנשאלו "יש עוד שאלות?" שאל לקראת סיום. "כן" צייצה מקצה האולם ילדה מהכיתות הנמוכות "זה כיף להיות מפורסם?" צחוק רם נשמע באולם. גם הוא גיחך מעט "זה כיף" השיב "אבל זה דורש המון אחריות" אז האם לפי דעתכם זה כיף להיות מפורסם? מה היתרונות והחסרונות שבזה?
 
יש לך אי אלו תקוות להתפרסם?

בתור אחת שמכירה לא מעט אנשי תעשייה (אלו המכונים ``סלבס``) אני לגמרי יכולה להעיד שזה לא פשוט כלל! היתרון היחיד,הכסף הוא כקליפת השום מול החסרונות הרבים.. התמכרויות(קוקאין,קריסטל, אלכוהול ועוד.) אובדן הפרטיות והרשימה ארוכה. כמובן שאני לא מכלילה את כל הסלבריטאים אבל רובם צריכים ורוצים להתאים את עצמם לברנז`ה,לחבר`ה ועושים גם דברים שנוגדים את ערכיהם. אני בספק אם מישהו היה מתנגד לקבל חשיפה כזו אבל לא כל הנוצץ-זהב!
 
תלוי במה שחשוב לך להשיג בחיים.

ודע שתשלם מחיר כבד. לפעמים כנראה, אפילו מחיר של זהות. כי המפורסם מתחיל בחייו ליצג את הדמות שבנה, או מעוניין לבנות, ולאו דוקא לחיות את חייו האותנטיים.
 
למעלה