האם זה נכון שישוע ראה בגוף מיכל?

Casey1

New member
האם זה נכון שישוע ראה בגוף מיכל?

הייתה כתבה בנציונל גיאוגרפיק (national geographic) ובה אמרו שצריך לסלוח ליהודה איש קריות שמסר את ישוע כי ישוע ראה את הגוף רק כמיכל, ולכן יהודה למעשה היה המחבר הכי טובה של ישוע? מדובר אם זכרוני לא מטעה אותי על הכתבה שהייתה בטלביזיה עקב גילוי הקבר בישראל. האם יש משהו בדבריהם? תודה
 
ישוע ראה בגוף את בית המקדש

הכתבה על אגרת יהודה שהייתה בנשיונל גיאוגרפיק, היא כתבה שכל מטרתה היא להסיט את האנושות מהאמת אודות ישוע המשיח, כ מוה גם "גילוי" הקבר של משפחתו של ישוע כולל את ישוע עצמו, כמוה הקוראן שאומר שישוע לא מת, אלא היה זה מישהו אחר במקומו(ויש מוסלימים שיגידו לך שזה היה יהודה עצמו), כמוהו גם הספר צופן דה ווינצ'י וכל ספרי העידן החדש שמשתמשים ברוב העקרונות של הברית החדשה, אך את הדבר הכי חשוב הם שכחו - את ישוע עצמו ואת דמו המכפר, וכמוהם ספרי התלמוד המנסים להוות תחליף דתי לברית החדשה. כל אלה ודברים אחרים, מקורם בהלל בן-שחר, לוציפר- השטן. ישוע לא ראה בגופו מייכל בלבד, הוא ראה בגופו את בית המקדש בו שוכן רוח האלהים. י שוע מת בכדי לכפר על חטאינו ושילם מחיר כבד. האגרת של יהודה, היא אגרת גנוסטית, הגנוסטים טוענים שהחומר הוא מהרע, וכל מה שברוח הוא טוב. שזה שטויות במיץ עגבניות רקובות. אלהים ברא את החומר, ואין שום דבר רע בחומר. אלהים עצמו לבש בשר, ולו לאלהים היה גוף אנושי פיזי כמו שלי ולך יש. מי שלא מקבל את הדבר הזה לא מבין דבר וחצי דבר ממה שאומרים הכתובים. יהודה בגד בישוע ולא חזר על כך בתשובה, אמנם התחרט והחזיר את הכסף, אך במקום לחזור בתשובה הוא החליט להתאבד.
 

lion 7

New member
על זה נאמר באל הקורונתים הראשונה

הדעת תגביה לב אולם האהבה בונה (הראשונה לקורונתים 8: 1) العلم ينفخ والمحبة تبني (الاولى لكورنتوث 8 : 1) אפשר גם להוסיף שהספר של בר_און ביחס למציאת קשר פיזי או קרבה בין שושלת מלכי צרפת ובין "בתו של ישוע " הם עוד דמיון מצד דמיונו הגנוסטי של המחבר , בספר הרב מכר , הרי התשלום ששולם לנשיונל גיאוגרפיק בכדי למצוא עדיות או קשירת קשר בין תמונת הסעודה האחרונה שצייר די וינצי מדמיונו החד מיני (די וינצי היה חד מיני שזה התבטא בציוריו) מה שגרם לחוקרים אלה לחשוד מי שהיה בציור לא אחר ממרים מגדלנה והדמיון התבסס על האינגיל הגנוסטי שלא הוכנס בספרים הקאנונים או הארבעה כמו רבים מהבשורות הלא חוקיות , מה נומר בר און עשה קופה על חשבון הנוצרים האתיאסטים בפרט וכנראה חשב שישפיל את כנסית רומא בעת החדשה , אולם מה שנכתב בכתבי אבות הכנסיה מבסס את העובדה שכת הגנוסטים היו מחוץ לזרם המרכזי דאז והיום , כולל כתביהם שניסו לדמיין דמות המשיח כצללית שאין לו בשר ודם , ניחושים ודמיונים מצד הגנוסטים גרמו לאבות הכנסיה לצאת בכתבי הגנה , שעליהם אפשר לשאוב את האמת הצרופה , הבשורה לפי יהודה שהגלתה בנגע חמאדי היא אחת מכמה זיופים ואנטי אמונה , אולם הכסף זה מה שגרם לבר או בשיתוף עם נשיונל כתחנה המצויה בקשיים כספיים לצאת במחול השדים בכדי להביא ראיות לטענתם ולקשור קשר עם התמונה של די וינצי , בתכלס התחקירים בנשיונל בכל נושא הם דברים מועילים למשל ניצול סם חיות למען קידמת האנושות כנסיוב נגד הכשת נחשים , חוץ מכמה תוכניות ותחקירים הם נכשלו כמו המדע והפילוסופיה בכדי להתנתק מאלוהים כמו שהיה במגדל בבל , בעליית האמריקאים לירח אי שם בשנות הששים שבעים , אמרו אנחנו לא כמו הסובייטים טוענים שאין אלוהים , לא אלוהים קיים אולם הוא נהיה זקן ומת . זאת דעתם של גדולי חוקרים , ומצד שני יש חוקרים שיודעים שמה שמוצאים היום הוא עוד ביסוס לקיום אלוהים .
 

Casey1

New member
תודה. יכול להיות שההתאבדות עקב בטחון בסליחתו

של ישוע? דבר שני, אתמול שמעתי דרשה שבא נאמר שעצם זה שלא סולחים הינו מעשה של השטן. בעבודה יש אדם שעבר גלגול נשמות ויהודה איש קריות בתוכו. אחרי התייעצות בפורום הדענו למסקנה שצריך להתרחק מאנשים כאלה, ולכן איני עונה לאדם הזה, כלומר, הוא לא קיים ואפילו שלום לא אומרת לו כי הוא בגד בישוע. האם זה נכון? אני פוחדת שזה השטן. תודה
 
לא

אם היה ליהודה בטחון בסליחתו של ישוע, הוא היה חוזר בתשובה. וגם אם לא היה לו את הבטחון, שום דבר לא מצדיק התאבדות, שזה למעשה רצח. אין דבר כזה גלגול נשמות. האדם חי פעם אחת ויש לו הזדמנות בחיים האלה לקבל את ישוע ולהיוושע ולחזור בתשובה לאלהים חיים. אחרי מותו של האדם ישנו משפט בו נקבע דינו של האדם. על פי דבר ה', במשפט הזה, כל בני האדם נמצאים אשמים לפני אלהים, בין מעשייהם הטובים עולים על מעשייהם הרעים ובין אם לאו. יש לכל בני האדם מעשים רעים, ושום מעשה טוב לא יכול לכפר על מעשה רע. רק הדם של ישוע מכפר על מעשינו הרעים, ולכן רק מי שקיבל בחייו את ישוע המשיח, יוכל להכנס אל מלכות האלהים. גלגול נשמות, זוהי המצאה אזוטרית, והתעסקות בנושא הזה מביא את האדם להתעסקות מיותרת בתורות הנסתר השונות. האדם שנמצא בעבודתך ראוי לכל האהבה שיש בך גם אם הוא לא ראוי בכלל. הוא לא היה מעולם בגילגול הקודם מישהו אחר מלבד מי שהוא עכשיו, כי אין גילגול נשמות. הוא אדם אובד שזקוק לישועה כמו כל בן אדם. גם אם הוא מתנהגל אולי בדרך לא טובה, יש להתייחס אליו באהבת המשיח, כי האדון אוהב את כל בני האדם, בלי קשר למעשיהם. האדון מת בשביל האדם הזה כשישוע היה על הצלב הוא חשב עליו באופן ספציפי, ולאדם הזה יש ישועה, הוא רק צריך לדעת עליה לקבל אותה ולחזור בתשובה. הדרך של האהבה היא הדרך בה אנו מגלים את הישועה של האדון, ואין דרך אחרת, כי אלהים הוא אהבה. הברית החדשה מזהירה אותנו מאנשים שטוענים שהם כבר נושעו ושהם הולכים בדרך, אך הם נוהגים בדרך שלילית ובלתי מוסרית בעליל. יש לבחון את הכל ברוח הקודש, ולא לתת לבשר לשלוט על מחשבותנו(אני אומר את זה עכשיו בעיקר לעצמי
) חוסר סליחה לזולת, זהו חטא שמשאיר צלקות בנפש האדם שלא סולח. אחד המפתחות העקריים לרפואה, ובכל כנס רפואה שהייתי(מודה ומתוודה שלא הייתי בהרבה), דיברו קודם כל על הסליחה.
 

Casey1

New member
ניסיתי להראות את אהבת ישוע, אבל

הם נוהגים בדרך שלילית ובלתי מוסרית בכל זאת אז למה לתת להם מה שלא מגיע להם? ישוע יכל לתת מחילה לפרושים ולצדוקים, אבל הוא ראה שהם ילדי צפעונים. הוא בפירוש לא רצה קשר איתם מעבר לנחוץ.
 
אני רואה את הדברים אחרת

אני חושב שישוע דיבר עם הפרושים והצדוקים בדרך הזאת, דווקא כן בכדי שהם יתקרבו, בכדי שהם יבינו שהם לא בדרך הנכונה, שהם טועים ושעלייהם לחזור בתשובה. לכן הוא דיבר אליהם כפי שדיבר אליהם. כי הם חשבו שהם צדיקים כשהם היו ההפך הגמור. הוא הוכיח אותם על צביעותם, בכדי שהם יחזרו בתשובה, לא בגלל שהוא דחה אותם על הסף. אם היה דוחה אותם על הסף, הוא לא היה מתייחס אליהם כלל. לאף אחד לא מגיע לקבל מישוע את החסד של האהבה שלו, אך הוא נתן ונותן לנו אותו בשפע וללא תנאי. גם אני נתקלתי בעבר במצבים דומים, עם אנשים שונים, זה בכלל לא קל לגלות אהבה למישהו שמתנהג אלינו בצורה לא טובה. אך זה כל מה שמתבקש מאיתנו המאמינים לאהוב אפילו את האויבים. אנחנו מעצמנו לא יכולים באמת לעשות זאת. עלינו לבקש מהרוח שיעזור לנו שיראה לנו את האדם הזה בעניינים האוהבות שלו, הרי הוא ברא אותו, ושיעזור לנו לבטא את אהבתו אל אלו שקשה לנו איתם. המפתח הוא הסליחה. זאת החלטה - לא רגש. סטפנוס הוא דוגמא מצויינת, כשהוא נרגם באבנים, הוא פנה ליושב במרומים(או יותר נכון לעומד באותו הרגע), וביקש שהמעשה הנפשע שהם עושים לו לא יחשב להם, ושיסלח להם.
 

Casey1

New member
מה הכוונה לכך שמה שברוח הוא טוב? דוגמה אפשר?.

 
ענייני הרוח

דברים שאנחנו לא תופסים בחמשת חושנו, כמו אמונה, כמו הנפש והרוח שלנו, כמו חזיונות, נבואות ווכו'.
 

galgal21

New member
יהודה איש קריות בגד בישוע תמורת

כסף (סכום השווה בערך למשכורת חודשית). הוא עשה זאת למרות שידע שישוע הוא בן-אלוהים. לכן הוא פושע. יהודה איש קריות לא ממש התחרט על מעשהו אלא נבהל מהעונש הצפוי לו מאת אלוהים. עובדה שלאחר מכן הוא בצע פשע חמור נוסף - הוא התאבד.
 

Casey1

New member
אכן. לקח על עצמו את תפקיד אלוהים.

ההתאבדות היא עקב סיבות חברתיות. האדם מקבל ברצון את הצווים החברתיים. סוג זה מצוי בעיקר במוסד הדתי. לדעתי, הרגיש אבוד, חנוק ולחוץ בתוך החברה בה הוא חי. אם זה חטא אז תסביר בבקשה למה פרוטסטנטים מתאבדים יותר מקתולים/יהודים עקב הסולידריות החברתית.
 

galgal21

New member
אינני יודע אם פרוטסטנטים מתאבדים יותר

מאשר יהודים או קתולים או שזה בדיוק ההפך, אבל הדבר כלל לא רלוונטי. התאבדות זה חטא בכל מקרה. חוץ מזה המושג "פרוטסטנטי" מתייחס לקבוצת דתות ששונות זו מזו. זו לא דת אחת. אני לפעמים מציג את עצמי כפרוטסטנטי רק בגלל שאני לא מצליח להבהיר את אמונתי בצורה יותר מדוייקת ליהודים. אבל הגדרה זו היא מאד לא מדוייקת לגבי. בנוסף כדאי שתדע שהברית-החדשה אוסרת על התאבדות. כמו כן אין צו של התאבדות באף אחת ה-3 קבוצות הדתות המונטואיסטיות. יש אצלם איסור מפורש על התאבדות.
 
למעלה