האם זה פשוט באופיים של פורומים?
אין זה סוד שהפורום הזה קצת רדום בזמן האחרון. אולי זה ענין של מזג האויר שעם בוא האביב מושך אותנו החוצה, רחוק מהמקלדת; אולי הפורום נופל קורבן למצב הרוח הלאומי. ואולי משהו אחר, אפילו פשוט יותר, מתרחש. רוב המשתתפים בפורום הזה הם אנשי חינוך (מן הסתם). כולנו עסוקים במירוץ לסיים את שנת הלימודים לפני שנתמוטט באפיסת כוחות, והמשאבים שלפני חודש או חודשיים עמדו לרשותנו בשביל הפורום מתייבשים. אם כל המשימות שדורשות טיפול והתייחסות, למי יש כוח לפורומים? האם פורום חינוכי ציבורי נידון לתקופות של גאות ושל שפל בהתאם למצב הכוחות של אנשי החינוך שמאיישים אותו? האם עלינו ללמוד שכמו שמערכת החינוך מכריזה על "החופש הגדול", כדאי גם לנו לדומם את השיח בתקופות מסויימות כדי שנוכל לחזור בכוחות מרועננים בהזדמנות אחרת? האם יש כאן חוקיות למחזוריות ההשתתפות שעלינו להכיר בה כדי שהיא לא תנצח אותנו? אשמח ללמוד מהנסיון של אחרים - לא רק בפורום הזה, אלא גם בפורומים אחרים של היום ומהעבר. האם יש מסקנות משמעותיות שכדאי לנו להסיק מהנסיון הזה? ואולי כולם כבר נמצאים בחופשה ואף אחד לא קורא את ההודעה הזאת???
אין זה סוד שהפורום הזה קצת רדום בזמן האחרון. אולי זה ענין של מזג האויר שעם בוא האביב מושך אותנו החוצה, רחוק מהמקלדת; אולי הפורום נופל קורבן למצב הרוח הלאומי. ואולי משהו אחר, אפילו פשוט יותר, מתרחש. רוב המשתתפים בפורום הזה הם אנשי חינוך (מן הסתם). כולנו עסוקים במירוץ לסיים את שנת הלימודים לפני שנתמוטט באפיסת כוחות, והמשאבים שלפני חודש או חודשיים עמדו לרשותנו בשביל הפורום מתייבשים. אם כל המשימות שדורשות טיפול והתייחסות, למי יש כוח לפורומים? האם פורום חינוכי ציבורי נידון לתקופות של גאות ושל שפל בהתאם למצב הכוחות של אנשי החינוך שמאיישים אותו? האם עלינו ללמוד שכמו שמערכת החינוך מכריזה על "החופש הגדול", כדאי גם לנו לדומם את השיח בתקופות מסויימות כדי שנוכל לחזור בכוחות מרועננים בהזדמנות אחרת? האם יש כאן חוקיות למחזוריות ההשתתפות שעלינו להכיר בה כדי שהיא לא תנצח אותנו? אשמח ללמוד מהנסיון של אחרים - לא רק בפורום הזה, אלא גם בפורומים אחרים של היום ומהעבר. האם יש מסקנות משמעותיות שכדאי לנו להסיק מהנסיון הזה? ואולי כולם כבר נמצאים בחופשה ואף אחד לא קורא את ההודעה הזאת???